۸ سال پیش

استخدام شرکت پیشگان آزمون افزار یاس
No Image

استخدام شرکت پیشگان آزمون افزار یاس

تهران
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام کارشناس نرم افزار و مدیر سرور

شرکت مهندس پیشگان آزمون افزار یاس، نیاز به سه نفر نیرو در زمینه تست و تضمین کیفیت نرم افزار و همچنین یک نفر نیرو در زمینه مدیریت سرورهای لینوکس دارد. این شرکت به طور خاص در حوزه آزمون و تضمین کیفیت نرم افزار فعالیت می نماید. نیروهای جذب شده از حقوق و مزایای کافی برخوردار خواهند بود.
مشخصات نیروهای مورد نیاز عبارت است از: دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته نرم افزار یا رشته های مرتبط، توانایی حضور به صورت تمام وقت، امکان همکاری طولانی مدت با شرکت، دارای روحیه کار تیمی. لازم به ذکر است که داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های معتبر، امتیاز بالایی محسوب می شود.
نمونه فعالیت های مورد انتظار در حوزه تست و تضمین کیفیت عبارت است از: طراحی تست، اجرای تست، خودکارسازی به کمک ابزار، طراحی و اجرای تستهای کارکردی، کارایی و امنیت.
نمونه فعالیت های مورد انتظار در حوزه مدیریت سرورهای لینوکس عبارت است از: تیون کردن و مانیتور کردن سیستم عامل لینوکس، وب سرور آپایچی و دیتابیس سرور مای-اس-کیو-ال؛ بک-آپ گیری از سرورها؛ رفع خطاهای زیرساختی پیش آمده.

تذکر: در زمینه تست و تضمین کیفیت نرم افزار، از نیروهای تازه وارد نیز دعوت به همکاری می شود و آموزشهای لازم قبل از کار داده خواهد شد. ولی در حوزه مدیریت سرورهای لینوکس، لازم است تجربه عملی قبلا وجود داشته باشد و اولویت جذب با افراد باتجربه است.

از علاقمندان دعوت می شود رزومه کاری خود را به آدرس info@MohandesPishegan.com ارسال نمایند. با واجدین شرایط، در اسرع وقت مصاحبه ای تنظیم خواهد شد. برای مشاهده فعالیت های شرکت لطفا به وب سایت آن به آدرس www.MohandesPishegan.com مراجعه نمایید.

شهر های مورد نیاز : تهران
عناوین شغلی : تست و تضمین کیفیت نرم افزار + مدیریت سرورهای لینوکس

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=310633
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد