۶ سال پیش

استخدام مجله اینترنتی ستاره در اصفهان
No Image

استخدام مجله اینترنتی ستاره در اصفهان

اصفهان
منقضی شده

مختلف
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی دعوت به همکاری مجله اینترنتی ستاره

مجله اینترنتی ستاره واقع در اصفهان استخدام می نماید :

ردیف عنوان شغلی تعداد شرایط
1 کارمند دفتری 1 نفر (حضوری - تمام وقت)
آشنا با اصول و مبانی اولیه حسابداری - مسلط به کار با کامپیوتر و اینترنت - آشنا با نرم افزارهای مدیریت محتوا - سرعت تایپ بالا - روابط عمومی مناسب
2 کپی رایتر 10 نفر (حضوری یا دورکاری - تمام وقت یا نیمه وقت)
آشنا با اصول و مبانی تحقیق و نگارش صحیح فارسی -  تسلط نسبی به زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی -آشنا با نرم افزارهای مدیریت محتوا و مبانی تولید مجتوا - تسلط کافی به برنامه‌های کاربردی مثل آفیس و فتوشاپ
3 گرافیست - ویدئو ادیتور 1 نفر (حضوری یا دورکاری - تمام وقت یا نیمه وقت)
تسلط کافی به برنامه های طراحی و ویرایش عکس و فیلم (مولتی مدیا) - خلاقیت و سلیقه جهت تامین محتوای گرافیکی (بنرهای تبلیغاتی، اینفوگرافیک و...) - تسلط و آشنایی با محیط وب و نرم افزارهای مدیریت محتوای تحت وب
4 کارمند بخش فروش 1 نفر (حضوری - تمام وقت)
برخورداری از لحن کلام و روابط عمومی بالا - علاقمند یا آشنا به مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین (در صورت نیاز دوره های آموزشی تامین خواهد شد)

معرفی وب سایت ستاره:
(مجله اینترنتی ستاره یک رسانه آنلاین تحت نام ستاره به آدرس setare.com می باشد. حوزه فعالیت این سایت تولید محتوا و انتشار مطالب در زمینه های مختلف می باشد. این مجموعه توانسته است طی نزدیک به 3 سال از زمان آغاز به کار خود در جمع 30 سایت برتر ایران قرار گرفته و محیطی سرشار از آموزش و رشد و پیشرفت را برای کارکنان خود فراهم آورد.)

انتظارات شما :
ما متعهد هستیم که برای شما یک محیط کاری سالم، پرانرژی و رو به پیشرفت فراهم کنیم. مبلغ حقوق دریافتی برای این موقعیت شغلی بر اساس توانایی های شخص، سوابق کاری، و توافق میان طرفین تعیین خواهد شد و حداقل آن بر مبنای قوانین اداره کار خواهد بود. ما متعهد هستیم که کلیه پرداختی های مالی به کارکنان شرکت را در زمان مقرر و بدون هیچ تغییر یا تاخیری انجام دهیم.

علاقمندان می توانند با مراجعهسایت شرکت نسبت به تکمیل فرم همکاری و ارسال آن از طریق ایمیل اقدام نموده و یا پس از تکمیل فرم همکاری و تماس با همکاران ما به صورت حضوری به محل کار شرکت مراجعه نمایند.

جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=912959
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه