۸ سال پیش

استخدام معادن سلماس
No Image

استخدام معادن سلماس

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اشتغال‌زایی 170 نفر در معادن سلماس

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: بیش از 15 معدن فعال در شهرستان سلماس فعالیت دارند که بر این اساس برای 170 نفر ایجاد اشتغال شده است.
وی افزود: تولیدات حاصل از معادن شهرستان سلماس سالانه بیش از 140 هزار تن بوده که این مقدار در مقایسه با معادن سایر استان‌ها از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.
فرماندار سلماس تصریح کرد: سنگ لاشه، تراورتن از جمله مواد معدنی بوده که از معادن شهرستان سلماس استخراج و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
نظری ابراز داشت: نکته مورد توجه این است که برای ایجاد و بهبود وضعیت اشتغال‌زایی در معادن شهرستان سلماس نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم.
وی افزود: از جمله برنامه‌‎های در نظر گرفته شده شهرستان سلماس برای توسعه معادن تلاش مستمر جهت تامین نقدینگی مورد نیاز صنایع ومعادن این شهرستان است.
فرماندار سلماس گفت: تلاش برای افزایش مشارکت فعالان اقتصادی به منظور تولید و توسعه اقتصادی از اهداف مهم توسعه معادن شهرستان سلماس است.
نظری متذکر شد: کمبود نقدینگی، نبود کارخانجات و واحدهای تولیدی، مرزی بودن، مشکلات داخلی و محلی شهرستان سلماس از جمله مهم‌ترین مشکلات معدن‌کاران این شهرستان است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=44367
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد