۷ سال پیش

استخدام موسسه حقوقی عدالت گستر در چند استان


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

موسسه حقوقی عدالت گستر برای تکمیل پرسنل و کادر خدمات  وکیل و مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین خود و همچنین ارجاع پرونده ها از سراسر کشور در شهرهای ( ارومیه ، اردبیل ، ایلام ، بوشهر ، شهرکرد ، بیرجند ، بجنورد ، اهواز،زاهدان ، زنجان ، سمنان ، سنندج ، کرمانشاه ، یاسوج ، گرگان، رشت ، خرم آباد ، ساری ، اراک، همدان) استخدام می نماید .

شرایط متقاضی :

1- داشتن پروانه وکالت در اولویت می باشد ولی اجباری نیست.)

2- داشتن حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق یا رشته های مرتبط

3- آشنایی کامل به اینترنت و کامپیوتر

4- دارا بودن سابقه کار مرتبط

مزایا از (سراسر کشور) : (دور کاری و ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و دریافت حق الوکاله جهت نگارش دادخواست ، لایحه یا شکوائیه ارجاع پرونده در استان و شهر خودتان مشاوره حقوقی و تلفنی و دریافت حق المشاوره )

تلفن : 021476259

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=735691
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه