۷ سال پیش

استخدام هاپیر می مشهد ۲ (آبان پلازا)
No Image

استخدام هاپیر می مشهد ۲ (آبان پلازا)

مشهد
منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

هاپیر می مشهد 2 (آبان پلازا) تعداد 200 نیروی فعال و متعهد را با شرایط زیر استخدام می نماید:

ردیف عنوان شغلی توضیحات
1 سوپروایزر فروش (پوشاک، لوازم خانگی و مواد خوراکی) دارای 3 سال سابقه کاری- دارای مدرک لیسانس مدیرزیت بازرگانی (رشته مرتبط)- دارای حداکثر سن 35 سال- خانم/ آقا- دارای روابط عمومی و فن بیان بالا- توانایی در مذاکره و جلب رضایت مشتری- شناخت بازار- آشنایی به کالاها و برندهای مرتبط- در اختیار داشتن کارت پااین خدمت برای آقایان الزامی است.
2 فروشنده (مواد خوراکی، آشامیدنی، لوازم خانگی) دارای 3 سال سابقه کاری- دارای حداقل مدرک دیپلم- دارای حداکثر سن 33 سال- خانم/ آقا- دارای روابط عمومی و فن بیان بالا- توانایی در مذاکره و جلب رضایت مشتری- در اختیار داشتن کارت پااین خدمت برای آقایان الزامی است.
3 صندوقدار دارای حداقل مدرک دیپلم- سن 20 الی 30 سال- خانم/ آقا- دارای روابط عمومی و فن بیان بالا- توانایی در مذاکره- مسلط به نرم افزار آفیس- آراستگی ظاهر و متعهد به اصول و ارزش های اخلاقی- در اختیار داشتن کارت پااین خدمت برای آقایان الزامی است.
4 حفاظت فیزیکی دارای حداقل مدرک دیپلم- دارای حداکثر سن 33 سال- آقا- توانایی جسمی و فیزیکی- آراستگی ظاهر و متعهد به اصول و ارزش های اخلاقی- حداقل قد 180 سانتی متر- در اختیار داشتن کارت پااین خدمت برای آقایان الزامی است.
5 کارگر ساده دارای مدرک سیکل- دارای حداکثر سن 30 سال- آقا- توانایی جسمی و فیزیکی- آراستگی ظاهر و متعهد به اصول و ارزش های اخلاقی- در اختیار داشتن کارت پااین خدمت برای آقایان الزامی است.
6 انباردار دارای حداقل مدرک دیپلم- دارای حداکثر سن 35 سال- آقا- توانایی جسمی و فیزیکی- آراستگی ظاهر و متعهد به اصول و ارزش های اخلاقی- در اختیار داشتن کارت پااین خدمت برای آقایان الزامی است.

متقاضیان می توانند رزومه خود را با ذکر ردیف و عنوان شغلی در قسمت subject به ادرس ایمیل abanplaza@hyperme.ir ارسال و یا به ادرس دفتر هایپر می مشهد به ادرس: میدان جانباز، مجتمع مالی اقتصادی پاژ، واحد اداری هایپر می ارسال نمایند.

وبسایت: www.hyperme.ir

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=696559
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد