۳ سال پیش

استخدام وب مستر جهت ورود اطلاعات سایت در شرکت تصفیه آب بهاب

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت تصفیه آب بهاب در البرز در نظر دارد جهت ورود اطلاعات سایت و پشتیبانی سایت wfiltration.com  و امور مربوطه  یکنفر وب مستر مسلط و با تجربه با شرایط ذیل استخدام نماید:

عنوان شغلی  شرایط کار بخشی از کارهای وب مستر شرایط عمومی استخدام شرایط اختصاصی استخدام آموزش پرسنل زمان کار محل انجام کار
وب مستر استخدام جهت انجام امور مرتبط با سایت تصفیه آب بهاب به آدرس wfiltration.com انجام می شود.  ویرایش و قرار دادن مقالات ترجمه شده (ترجمه اماده است) در سایت تصفیه آب، ادیت عکس های گرفته شده و اماده سازی جهت قرار دادن در سایت، قرار دادن پست در شبکه های اجتماعی و مدیریت آنها همکار خانم، علاقه مند به امور کامپیوتر، علی الخصوص وب سایت، سن متقاضی از 18 سال تا 35 سال، دارا بودن روابط عمومی بالا و حسن خلق، دارا بودن نظم بسیار در رفتار و برنامه کاری، عدم سوء پیشینه، دارا بودن چهره موجه، ظاهر مناسب و رفتار قابل اعتماد دسترسی به اینترنت با سرعت بالا و بدون مشکل (سرعت بالای 2 mbps ترجیحا ADS ) . هزینه شارژ ماهانه اینترنت از طرف شرکت پرداخت خواهد شد. هزینه تهیه مودم و سایر موارد به عهده متقاضی می باشد. ضمنا به دلیل زمان بر بودن فعال سازی اینترنت، باید قبل از شروع درخواست کار، دایر شده باشد. تسلط کامل به اپراتوری کامپیوتر، تسلط کامل به اینترنت. روش های جستجو و دانلود، تسلط به وب سایت در حد html و CSS . با مفاهیم اولیه وب سایت حتما باید آشنا و مسلط باشد. تسلط به فتوشاپ در حد متوسط. برای ادیت عکس های سایت، تسلط به شبکه های اجتماعی Google+  , Twetter , facebook  , Telegram ، آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط، ارایه ضمانت نامه معتبر دوره آموزش رایگان در زمینه های کاری برگزار می شود: آموزش وب سایت در حد html و css. قابل ذکر است که متقاضی حتما باید این دوره ها را گذرانده باشد و دوره آموزشی برگزار شده تنها جهت یادآوری و تکمیل اطلاعات می باشد.

آموزش فتوشاپ : متقاضی باید با فتوشاپ در حد متوسط اشنا باشد. آموزش های تکمیلی داده خواهد شد.

آموزش عکاسی: جهت انجام کارهای عکاسی سایت، آموزش های لازم داده خواهد شد.

آموزش کامل تصفیه آب: از آنجا که موضوع کاری در زمینه تصفیه اب می باشد، متقاضی باید با مفاهیم تصفیه آب به طور کامل آشنا شود تا بتواند مقالات را ادیت نماید یا سایر کارهای سایت را انجام دهد.

کار به صورت تمام وقت می باشد: از شنبه تا پنج شنبه . ساعت 9 صبح تا 18.  انجام 7.5 ساعت کار روزانه الزامی می باشد. زمان شروع و پایان، با توجه به شرایط متقاضی قابل تغییر است. اما زمان مشخص شده باید دقیق و با نظم انجام شود استخدام در استان البرز انجام می شود. البته متقاضی باید در منزل خود (تفاوتی ندارد کرج یا تهران) فعالیت داشته باشد. برای آموزش و سایر هماهنگی های لازم، ممکن است نیاز باشد که متقاضی به محل شرکت واقع در کرج تردد نماید. (خصوصا در ابتدای کار، جهت آشنایی)

متقاضی می تواند در منزل خود فعالیت داشته باشد. دارا بودن اینترنت پرسرعت الزامی است. انجام حداقل 7.5 ساعت کار روزانه الزامی است و با توجه به حجم و کیفیت کار انجام شده کنترل خواهد شد.  از آنجایی که سایت در زمینه دستگاه تصفیه آب می باشد، یک دوره آموزش و آشنایی (رایگان) با تصفیه آب برگزار خواهد شد. جهت اموزش متقاضی باید در محل فروشگاه تصفیه اب واقع در کرج به مدت یک هفته حضور داشته باشد. در طول فعالیت کاری، دوره های آموزش به صورت رایگان برگزار شده و متقاضی باید در آنها شرکت نماید.

حقوق و مزایا: حقوق طبق قانون وزارت کار پرداخت می شود.

لطفا اطلاعات و رزومه خود را به آدرس تلگرام دفتر و یا به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. همراه رزومه خود، می توانید عکس و یا هر نوع اسنادی که شما و فعالیتتان را معرفی نماید، ارسال کنید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=748559
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه