۷ سال پیش

استخدام پانزده ردیف شغلی در شرکت فروشگاه های زنجیره ای شاپرک
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت فروشگاه های زنجیره ای شاپرک (روبیان سابق) واقع در قم جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود برای مشاغل ذیل از متقاضیان محترم دعوت به همکاری مینماید:

ردیف عنوان شغلی
1 مسئول شیفت فروشگاه
2 معاون شیفت فروشگاه
3 مسئول انتظامات
4 مسئول صندوق ها
5 حسابدار
6 چیدمان کالا
7 همیار مشتری
8 پارکبان
9 خرد کن مرغ
10 خدمات (نظافتچی)
11 تاسیسات (آچار بدست حرفه ای)
12 نگهبان شب
13 انتظامات
14 فروشنده
15 صندوقدار

شرایط عمومی و اختصاصی:

  1. مدرک تحصیلی برای ردیف های (1 - 2 - 3 - 4 - 5) لیسانس به بالا و برای سایر ردیف ها حداقل دیپلم می باشد.
  2. برای ردیف های (1 - 2 - 3 - 4 - 5) حداکثر سن 40 سال  و برای سایر ردیف ها حداکثر سن 30 سال می باشد.
  3. کلیه متقاضیان میبایست از سلامت کامل جسمانی و روانی برخوردار بوده، فعال و پرانرژی، خوش بیان و خوش برخورد، دارای سابقه کار مفید و تجارب عملی، اجرایی و مدیریتی (الزاما برای ردیف های 1 - 2 - 3 - 4) و کاری مرتبط با ردبف های شغلی مورد نظر باشند (این موارد در زمان مصاحبه تلفنی و حضوری و گزینش نهایی حتما ملاک انتخاب خواهد بود).

سایر نکات قابل توجه:

  1. قرارداد همکاری طبق قانون کار تنظیم گردیده، پذیرفته شدگان از بیمه و حقوق قانون کار و البته بر اساس مشاغل و مسئولیت ها برخوردار خواهند شد.
  2. پذیرفته شدگان بر اساس تشخیص شرکت و نیاز در فروشگاه های بزرگ شاپرک یا مراکز وابسته در سطح شهر مقدس قم مشغول به کار خواهند شد.
  3. ساعت کار در فروشگاه های بزرگ شاپرک بطور معمول از 9 صبح الی 23 می باشد، براین اساس پذیرفته شدگان میبایست آمادگی کار در یک شیفت (صبح یا بعد از ظهر) یا ساعاتی از هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر و نیز کار در روزهای تعطیل - بصورت یک هفته در میان - را داشته باشند.
  4. متقاضیان میبایست دارای کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی باشند.
  5. متقاضیان محترم در مرحله اول از ساعت 9 صبح الی 8 شب هر روز با شماره تلفن اعلام شده تماس حاصل نموده، مشخصات شخصی و سوابق کاری خود را اعلام نمایند، در مرحله بعد از داوطلبان برای مصاحبه حضوری و طی مراحل بعدی گزینش به عمل خواهد آمد.
  6. با عنایت به اینکه این شرکت شاپرک، افراد را فقط بصورت تمام وقت دعوت به همکاری و گزینش مینماید لذا شاغلین به کار در مراکز دیگر جهت کار نیمه وقت و نیز دانشجویان محترم لطفا تماس نگیرند.
  7. متقاضیان محترمی که در آگهی های مرحله قبل در سال 95 برای اشتغال ثبت نام کرده ولی با آنها تماس گرفته نشده یا پس از مصاحبه پذیرفته نشده اند لطفا به هیچ عنوان مجددا ثبت نام ننمایند.
  8. متقاضیان گرامی از مراجعه حضوری به محل فروشگاه ها یا دفتر مرکزی شرکت خودداری نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=760546
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه