۶ سال پیش
استخدام کارشناس مدیریت اجرایی در دفتر سرپرستی خراسان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
دفتر سرپرستی خراسان در شهر زاهدان در راستای تامین نیروی انسانی مودر نیاز از بین آقایان واجد شرایط ذیل جهت مدیریت اجرایی دفتر دعوت به همکاری مینماید:
شرایط: بومی منطقه، دارای مدرک تحصیلی حداقل مدرک کارشناسی، دارای سابقه کار اداری و اجرایی، آشنایی لازم به زبان انگلیسی، دارای مهارت و توانایی کار با سیستم های رایانه ای و نرم افزار آفیس، دارای سن حداکثر 35 سال
متقاضیان میتوانند رزومه خود را اعم از عکس، رزومه کاری، فتوکپی صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی به همراه آدرس دقیق و شماره تلفن تا حداکثر تا تاریخ 96/02/15 به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.
تاریخ درج آگهی: 96/2/3
تاریخ بروز رسانی آگهی: 96/2/9
تاریخ بروز رسانی آگهی: 96/2/11
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام