۸ سال پیش

استخدام کارمند در شرکت ایران ارقام
استخدام شرکت ایران ارقام

استخدام کارمند در شرکت ایران ارقام

خراسان رضوی
منقضی شده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

توجه: دریافت هرگونه وجه در قبال برگزاری مصاحبه و آزمون استخدامی بدون مجوز و برای شرکت های خصوصی خلاف مقررات و قوانین جازی است.کارجویان گرامی در صورت مشاهده تخطی کارفرمایان در این رابطه حتماً گزارش دهند.

شرکت ایران ارقام (سهامی عام) دارای بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش در حوزه انفورماتیک کشور با بیش از 50 سال سابقه برای تکمیل کادر خود دراستان خراسان رضوی (شهر مقدس مشهد) از دانش آموختگان جوان آقا دانشگاه های معتبر کشور که علاقمند به کار در محیطی علمی و پویا می باشند طبق جدول زیر دعوت به همکاری می نماید.

جذب نیرو بر اساس آزمون کتبی، علمی و مصاحبه می باشد.

ردیف عنوان شغلی تحصیلات مهارت های لازم حداکثر سن محل کار
1 کارمند اداری کارشناس رشته های غیر فنی و مهندسی با اولیت مدیریت مسلط بر کاربری کامپیوتر  و کارهای دفتری و انبار 28 سال مشهد

علاقمندان درخواست کتبی خود راشامل : نام ونام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد ، رشته و گرایش تحصیلی دانشگاهی ، نام دانشگاه، معدل دانشگاه ، تاریخ فارغ التحصیلی، میزان آشنایی به زبان انگلیسی ، تخصص های فنی،تجارت کاری همراه با مدت اشتغال درهر مورد ، وضعیت نظام وظیفه ، نشانی ، تلفن ثابت و همراه به پست الکترونیکی hr@iranargham.com ارسال فرمایند.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=605771
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه