۹ سال پیش

استخدام گروه چهل چهل
No Image

استخدام گروه چهل چهل

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

گروه چهل چهل  واقع در اصفهان از افراد با شرایط زیر استخدام می نماید

اطلاعات تماس:

متقاضیان می توانند رزومه خود را با درج عنوان به آدرس ایمیل ESF.4040@GMAIL.COM  ارسال نمایند.

  • اعتبار آگهی تا 15 خرداد 93

عنوان

مدرک تحصیلی

ساعات کار

جنسیت

توضیحات

وکیل پایه یک دادگستری

حداقل

لیسانس

خانم/آقا

مسلط به قوانین روابط کار،قراردادها و پیمانها و آشنا به قوانین ادارات دولتی

اقتصاد دان

حداقل

لیسانس

اقتصاد یا

رشته های مرتبط

خانم/آقا

تخصص در زمینه به کار گیری عملی تحلیل های اقتصادی، تجربه وسیع و مرتبط در پشتیبانی،نظارت، ارزیابی و سنجش اثر گذاری قراردادها، داشتن تجربه در تعامل با سازمان ها ، برخورداری از مهارت های ارتباطی شفاهی و کتبی با حداقل 5 سال سابقه کار و آشنایی کامل با طرح تجاری کسب و کار

مدیر بازرگانی

حداقل

لیسانس

تمام وقت

آقا

تسلط به مکاتبات تجاری و اصول بازرگانی،دارای توان مدیریتی و روحیه خلاق و برنامه ریزبا حداقل 5 سال سابقهکار

برنامه نویس

پورتال

حداقل

لیسانس

تمام وقت

خانم/آقا

 آشنایی کامل با طراحی پورتال ، صفحات وب ، PHP،برنامه نویسی تحت شبکه ، سوکت ،برنامه نویسی  Netو Web Base،آشنایی کامل با اندروید، جاوا(java) و کد نویسی PHP وASPبا حداقل 5 سال سابقه کار

کارشناس شبکه های کامپیوتری

حداقل

لیسانس (مرتبط)

تمام وقت

خانم/آقا

تسلط به تجهیزات شبکه، رایانه و سخت افزار ،آشنایی  کامل با IT، میکروتیک، روتر، سوئیچ،VOIP ((Elastix،VM ،     Windows serverو Active Directoryبا حداقل 5 سال سابقه کار

کارشناس تحقیقات بازار

حداقل

لیسانس  مدیریت یا یکی از رشته های مرتبط

تمام وقت

خانم/آقا

آشنایی کامل با مباحث نظری بازاریابی و تحقیقات بازار،آشنایی کامل با اصول مذاکره و فن بیان،تجربه کار در زمینه بازاریابی و تبلیغات ، آشنایی با نرم افزارهای officeبویژه power point، آشنایی با اصول مدیریت و طرح تجاری کسب و کار و مذاکرهبا حداقل 5 سال سابقه کار

کارشناس ارزیابی رضایت مشتریان

حداقل

لیسانس

مدیریت بازرگانی

روابط عمومی

یا رشته های مرتبط

تمام وقت

خانم/آقا

نظر سنجی تلفنی از مشتریان،جمع بندی از نظرات، تهیه گزارش های روزانه و هفتگی، ارائه گزارش های ارزیابی دوره ای از نیروهای کال سنتر در تعامل با مشتری ها ، ارتباط مدرن و مناسب با مشتری، پیگیری مشکلات مطرح شده از طرف مشتری،  آشنا با اصول مشتری مداری،قدرت مکالمه خوب و آستانه تحمل بالا،تجربه کاری  در محیط های مشابه ترجیحا"در بخش فروشبا حداقل 5 سال سابقه کار

مدیر برندوکارشناس تبلیغات

حداقل لیسانس ارتباطات

بازاریابی

روانشناسی

تمام وقت

خانم/آقا

آشنا به شیوه های نوین تبلیغات و افکار سنجی، آشنا با مفاهیم ارتباطی، فروش و بازاریابی مدرن، روابط عمومی بالا با حداقل 5 سال سابقه کار

مترجم زبان انگلیسی

حداقل

لیسانس

تمام وقت

خانم

ترجمه دقیق، مسلط به مکالمه ، آشنا به بازاریابی و اصطلاحات تخصصی، تسلط به اینترنت و وب گردی، تسلط به Word  و سرعت  تایپ حرفه ای مناسب

حسابدار

حداقل

لیسانس

نیمه وقت

خانم

مسلط به امور دفتری، مسلط به نرم افزار پارسیان و امور بیمه،قابلیت تحلیل اقتصادی بالا،آشنا با قوانین اداری مالی ، با حداقل 5 سال سابقه کار مفید و معتبر

کارشناس امور اداری

حداقل لیسانس در یکی از رشته های گروه امور اداری و مدیریت

تمام وقت

خانم

تسلط کامل به امور اداری و توسعه منابع انسانی، مسلط به قرارداد پرسنلی،آشنا به سازوکار قراردادها ، مسلط به تایپ و ویراستاری،ثبت ورود و خروج و کارکرد پرسنل با حداقل 5 سال سابقه کار

آموزگار

حداقل

لیسانس

نیمه وقت

خانم

مسلط به تمامی دروس دوره اول تا ششم ابتدایی، مشاوره تحصیلی،برنامه ریزی درسی ،پشتیبانی ،آشنا با کامپیوتر

گرافیست حرفه ای

لیسانس (مرتبط)

تمام وقت

خانم

مسلط به نرم افزارهای گرافیکی و طراحی ، تسلط به طراحی امورتبلیغاتی،با سابقه کار مفید

مدیر

کال سنتر

کارشناس

علوم اجتماعی  روانشناسی

روابط عمومی

تمام وقت

خانم

روابط عمومی بالا،آشنا به بازاریابی، اطلاعات عمومی بالا،دارای توان مدیریتی، تسلط به office، قدرت مکالمه خوب و آستانه تحمل بالا، آشنا با CRM

مدیر بازاریابی

لیسانس یا بالاتر

روابط عمومی

خبرنگاری

بازرگانی

تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی

تمام وقت

خانم/آقا

انجام برخی از امور بازدیدها،گزارش های فروش و امور بازاریابی تلفنی، سابقه مدیریت با حداقل 5 سال سابقه کار

اپراتور

کال سنتر

لیسانس ترجیحا"

روابط عمومی

خبرنگاری

بازرگانی

14-8

یا

20-14

خانم

آشنا به word،Excelوتایپ ، روابط عمومی بسیار بالا،فن بیان،صدای خوب، انگیزش بالا،با انرژی و اطلاعات عمومی در حد بسیار بالا،توانایی پاسخگویی ،با حوصله و برخورد مناسب در تماس تلفنی با مشتریان،آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط

بازاریاب

لیسانس ترجیحا"

روابط عمومی

خبرنگاری

بازرگانی

تمام وقت

خانم/آقا

سابقه کار مفید ، روابط عمومی بالا، فن بیان قوی،علاقمند به حرفه بازاریابی

کارشناس خرید و فروش  املاک

حداقل

لیسانس

تمام وقت

خانم/آقا

کارشناس خرید و فروش املاک،مسلط به تکنیک های فروش،روابط عمومی بالا،ترجیحا آشنا به نرم افزارهای کامپیوتری و مدیر پروژه ممیزی املاکبا حداقل 5 سال سابقه کار

کارشناس خرید و فروش خودرو

حداقل

لیسانس

تمام وقت

آقا

سابقه کار در نمایندگی های خودرو یا در نمایشگاه های معتبر اتومبیل، آشنا با کامپیوتر با حداقل 5 سال سابقه کار

کارشناس استخدام

حداقل

لیسانس

تمام وقت

خانم/آقا

سابقه کار در کاریابی های معتبر یا سابقه کار در مراکز نیروی انسانی، مسلط به برنامه های کاریابی با حداقل 5 سال سابقه کار

مدیر فنی آژانس هواپیمایی

حداقل

لیسانس

تمام وقت

خانم

بند الف و ب و پ ، با حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط

کارشناس امور مهاجرت

حداقل

لیسانس

تمام وقت

خانم/آقا

ارائه خدمات به متقاضیان اخذ ویزا،اخذ پذیرش و مشاوره تحصیلی،ارزیاب مهاجرت،آشنا به قوانین مهاجرت به تمام نقاط دنیا

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=86287
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد