۷ سال پیش

استخدام ۳۰ درصد ار مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از استخدام 30 درصد مربیان حق التدریس این سازمان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد امین سازگارنژاد در نشست خبری گفت: از 4 هزار مربی حق التدریس که آزمون استخدامی داده اند 30 درصد شان استخدام شده است و مابقی در نوبت قرار دارند.
وی افزود: برای تعیین پست و مجوز استخدام70 درصد از این مربیان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعامل شده است.
سازگار نژاد با بیان اینکه ما از نظر قانونی ملزم به استخدام این مربیان هستیم گفت: قانون الزام تعیین پست از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی را برای استخدام این مربیان در نظر گرفته است و ما نیز ملزم به اجرای کامل قوانین هستیم .
معاون وزیر تعاون اضافه کرد: به محض تعیین پست استخدام این مربیان بر اساس مراحل قانونی گزینش صورت خواهد گرفت.
سازگارنژاد اضافه کرد: شماری از این مربیان مازاد بر نیاز سازمان برای آموزش مهارت به مراکز آموزش فنی حرفه ای در بخش خصوصی معرفی خواهند شد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: در صورت نیاز این مربیان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای رتبه مهارتی خود را تغییر خواهند داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=605610
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد