۱۰ سال پیش

اعلام نتايج نهايي آزمون دستياري پزشكي / سال ۹۲
اطلاعات بیشتر

نتايج نهايي آزمون دستياري پزشكي اعلام شد 
رييس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت از اعلام نتايج نهايي آزمون دستياري پزشكي خبر داد و گفت: ثبت‌نام پذيرفته‌ شدگان از روز سه‌ شنبه اول مرداد ماه آغاز مي‌شود.
دكتر غلامرضا حسن‌زاده با اشاره به اعلام نتايج نهايي آزمون دستياري از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني www.sanjeshp.ir، افزود: تمامي پذيرفته ‌شدگان چهلمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي مي‌توانند از اول تا پانزدهم مرداد ماه ۹۲ براي ثبت‌نام به دانشگاه محل پذيرش مراجعه كنند.
وي ادامه داد: تمامي پذيرفته شدگان، در زمان ثبت ‌نام بايد با توجه به سهميه پذيرش خود اصل مدارك لازم جهت استفاده از سهميه مربوطه را براساس مندرجات راهنما و دستورالعمل‌هاي مرتبط به دانشگاه محل پذيرش ارائه كنند، چرا كه نوع سهميه پذيرش به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي محل آموزش اعلام مي‌شود.
دكتر حسن زاده افزود: عدم ثبت‌نام در موعد مقرر و يا عدم شروع آموزش در زمان‌هاي اعلام شده جهت پذيرفته شدگان اصلي و مرحله اول جايگزين به نشانه انصراف قطعي پذيرفته شده محسوب شده و اين گروه از افراد مجاز به شركت در آزمون پذيرش دستيار دوره چهل و يكم نيستند.
وي در ادامه يادآور شد: تمامي شركت كنندگان در آزمون كه انتخاب رشته كرده اند و در مرحله اصلي پذيرش پذيرفته نشده اند در صورت عدم تمايل به شركت در مراحل جايگزين بايد از طريق سايت اينترنتي http://sanjeshp.ir از تاريخ ۱۵ تا ۳۰ مرداد اعلام كنند.
رييس مركز سنجش آموزش پزشكي افزود: مطابق آيين‌نامه اجرايي نقل و انتقال دستيار مصوبات هفتادودومين نشست شوراي آموزش پزشكي و تخصصي، انتقال دستياران در موارد مجاز در حوزه وظايف دانشگاه‌هاي مبدا و مقصد است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت بهداشت، حسن زاده گفت: پذيرفته ‌شدگان در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي جهت مطلع شدن از مدارك مورد نياز ثبت‌نامي و ساير اطلاعات مرتبط مي‌توانند به سايت اينترنتي دانشگاه مراجعه و يا با واحد آموزش تحصيلات تكميلي دانشگاه محل پذيرش تماس بگيرند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=14824
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد