• ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
  • 2k نظر «نمایش»

نتایج آزمون استخدامی فولاد مبارکه هرمزگان

نتایج آزمون استخدامی فولاد مبارکه هرمزگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱,۵۶۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدامی فولاد مبارکه هرمزگان


خبر جدید (13 اردیبهشت 93):

اطلاعیه آزمون استخدامی 92 (طب صنعتی):

به اطلاع میرساند افرادیکه جهت معاینات طب صنعتی فراخوان شده اند ،می بایست طبق تاریخهای اعلام شده جهت انجام معاینات بصورت ناشتا(حداقل فاصله زمانی از صرف آخرین وعده غذایی 8 ساعت و حداکثر 12 ساعت می باشد ، توصیه می شود جهت دقیق تر بودن نتیجه آزمایش چربی خون شب قبل از انجام آزمایش ،غذای چرب صرف ننمایید) به آدرس:بندرعباس،کیلومتر13بزرگراه شهید رجایی،بهداری شرکت فولاد هرمزگان مراجعه نمایند.به همراه داشتن 2 قطعه عکس 4*3 و کارت ملی یا شناسنامه و کارت پایان خدمت الزامی و می باشد.ضمناکساني که سابقه جراحي دارند مدارک و مستندات(عکس ،پرونده و.....) لازم را به همراه داشته باشند.
معاینات از 9 صبح لغایت 18 بطول می انجامد.یادآور میشود جهت سهولت در ایاب و ذهاب، روزانه از محل میدان یادبود جنب صنایع دستی، سرویس مهیا می باشد که راس ساعت 8 صبح به مقصد شرکت حرکت می نماید.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد هرمزگان کلیک نمایید


خبر 3 فروردین 93:

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت فولاد هرمزگان میرساند، به دلیل اشتباه سیستمی برای تعدادی از داوطلبان وضعیت مردودی اعلام شده است،شایان ذکر است نتایج آزمون بتدریج و با تکمیل مراحل و نهایی شدن اعلام می گردد،لذا وضعیت مردودی وجود نخواهد داشت . در صورت وجود هر گونه سوال با شماره تلفن 4590003 -0761 داخلی های 8162-8146 تماس حاصل فرمایند.


 نتایج نهایی اعلام شد (28 اسفند سال 92)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما عزیزان، به اطلاع می رسانیم که نتایج نهایی آزمون استخدامی فولاد مبارکه ی هرمزگان اعلام شد.

موفق باشید


خبر 13 دی ماه 92:

به اطلاع كليه داوطلبينی كه مجاز به شرکت در مصاحبه شده اند ميرساند، از تاريخ  92/10/12 مي توانند پس از مراجعه به این سايت با وارد كردن كدداوطلبی یا شماره پیگیری وكد ملي از زمان و مکان برگزاری مصاحبه مطلع گردند. لطفا کلیه داوطلبین مدارک ذیل را هنگام مصاحبه بهمراه داشته باشند .

نکته :با توجه به اینکه برای هر داوطلب ساعت تقریبی مصاحبه در نظر گرفته شده است ،توصیه میشود کلیه داوطلبینی که زمان مصاحبه آنها قبل از ظهر می باشد ،ساعت 7:45 و داوطلبینی که زمان مصاحبه آنها بعد از ظهر می باشد ساعت 13:30در محل اعلام شده حضور داشته باشند.

 امور اداري شركت فولاد

مدارك لازم جهت شركت در مصاحبه تخصصي آزمون استخدامي شركت فولاد هرمزگان

1. اصل شناسنامه به همراه كپي تمامي صفحات ( براي تمامي داوطلبين )

2. اصل و کپی كارت ملي ( براي تمامي داوطلبين )

3. اصلی و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت طبق بند 3 شرايط شركت در آزمون در آگهي استخدام ( براي تمامي داوطلبين )

4. اصل و کپی گواهي فراغت از تحصيل با تاريخ اخذ مدرك و معدل الزامي ( براي تمامي داوطلبين )

5. 3 قطعه عكس 4 *3 تمام رخ پرسنلي ( براي تمامي داوطلبين )

تذكرات مهم :

1. داوطلبيني كه با شرط گذراندن دو مقطع تحصيلي در استان هرمزگان بومي محسوب مي شوند ، ارائه مدرك مربوط به دو مقطع تحصيلي ضروري است .

2. براي داوطلبيني كه در مقطع كارشناسي ارشد شركت كرده اند و ترم آخر تحصيلي خود را مي گذرانند ارائه گواهي اشتغال به تحصيل الزامي مي باشد . ( تذكر : اين بند شامل افرادي كه در مقطع كارشناسي و بالاتر شركت كرده اند نمي شود .)

3. براي رشته هاي ارشد حقوق و مديريت به همراه داشتن مدرك كارشناسي الزامي مي باشد .

4. ارائه مدارك مربيگري و داوري براي رشته ارشد تربيت بدني .

5. براي داوطلبين مقاطع كارشناسي ارشد، كارشناسي و كارداني محيط زيست ، ارائه سابقه بيمه تائيد شده به همراه گواهي سابقه كار از محل خدمت با ذكر سمت الزامي است .

6. مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي برعهده داوطلب بوده و در هر مرحله از مراحل آزمون، محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و در صورتيكه حكم استخدامي هم صادر شده باشد، حكم مزبور لغو و بلااثر مي گردد.

____

خبر 23 آذر 92:

سایت ایران استخدام ضمن آرزوی موفقیت برای شما به اطلاع می‌رساند که نتایج آزمون فولاد مبارکه هرمزگان  امروز مورخه ی 92/9/23 اعلام گردید. داوطلبان جهت مشاهده نتیجه ی آزمون خود می‌توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:

تعداد پذیرفته شدگان نهایی این آزمون را 322 نفر اعلام شده است.

____

داوطلبان عزیز میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه ی برگزاری آزمون استخدامی‌  فولاد مبارکه هرمزگان و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.

موفق باشید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=28480
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 2k