۹ سال پیش

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی در بودجه ۹۴
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستایی در بودجه 94

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در بودجه سال آینده ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است که سبب جلوگیری از مهاجرت‌های مختلف شده و از حاشیه‌نشینی و نابودی روستاها نیز جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستایی در بودجه 94

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی سبحانی‌فر صبح امروز در نشست شورای اداری شهر خوشاب با بیان اینکه دولت نسبت به مناطق روستایی و توسعه مناطق محروم نگاه ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: در همین راستا مجلس طرحی را تصویب کرده که براساس آن از محل افزایش 10 درصدی درآمد گاز مصرفی خانگی اعتباری را برای توسعه گازرسانی به این مناطق اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه از این میزان 10 درصد افزایش، بخش عمده ای از آن صرف گازرسانی و بخش کمی نیز صرف توسعه و بهسازی مدارس روستایی می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در بودجه سال آینده ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است که سبب جلوگیری از مهاجرت‌های مختلف شده و از حاشیه‌نشینی و نابودی روستاها نیز جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه سال آینده دارای مزیت‌های مختلفی از جمله توجه به برنامه اقتصاد مقاومتی است، گفت: این برنامه وابستگی کشور به منابعی را که دشمن می‌تواند از آن به عنوان ابزار قدرت استفاده و برای ما تحریم‌هایی را وضع کند، کاهش می‌دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه خوشاب از مناطقی است که ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مردم منطقه مسئله گازرسانی است که در این حوزه پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و امیدوار هستیم با جذب اعتبارات مورد نیاز دو منطقه رباط جز و مشکان را در طرح گازرسانی جای دهیم و اعتبارات مورد نیاز را نیز خارج از ردیف‌های اعتباری تامین کنیم.

وی افزود: مسئله آسفالت محور سبزوار به قوچان از دیگر مطالبات مردم منطقه است که در این حوزه اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در بودجه آینده دیده شده که با اختصاص آن مشکلات این محور نیز رفع می‌شود.

سبحانی‌فر یادآور شد: در همین راستا آسفالت 15 کیلومتر از 30 کیلومتر  محور سلطان آباد به روستاهای رحمت آباد و شفیع آباد را نیز در دستور کار گذاشته‌ایم که با هماهنگی صورت گرفته از سوی نمایندگان با وزیر راه و شهرسازی اجرای فعالیت‌های عمرانی این محور نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به احداث مرکز درمان بستر شهرستان خوشاب نیز گفت: از اعتبارات ماده 180 مبلغ 400 میلیون تومان برای اتمام این پروژه پیش‌بینی شده که خوشبختانه 95 درصد کار عمرانی آن انجام شده و با اختصاص اعتبارات این ماده و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به این پروژه، به زودی شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=210851
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد