۷ سال پیش

بارگذاری منابع کمیاب آزمون استخدامی در پایگاه اطلاع رسانی نهادمعاونت برنامه‌ریزی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

منابع کمیاب آزمون استخدامی هادمعاونت برنامه‌ریزی

جهت مشاهده اخبار استخدام نهاد کتابخانه های عمومی اینجا کلیک کنید


بارگذاری منابع کمیاب آزمون استخدامی در پایگاه اطلاع رسانی نهادمعاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در پی درخواست‌های متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فایل 2 کتاب از منابع این آزمون را در پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پی درخواست‌های متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مبنی بر عدم دسترسی به تعدادی از منابع اعلام شده برای این آزمون، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد فایل pdf کتاب‌های «مدیریت کتابخانه و نظام اسلامی» نوشته "موهیندر سینق" و ترجمه "غلامرضا فدایی" و «کتابخانه‌های عمومی و مدارس» نوشته "ناتالی ریف زیارنیک" و ترجمه "مهرداد نیکنام" را برای سهولت استفاده در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد پیش از این دفترچه حاوی اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال 1394 را در پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی (اینجـــا) منتشر کرده است.

گفتنی است، استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون ها و جزئیات آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می‌شود.
منابع:
منبع 1- بخش اول
منبع 1- بخش دوم
منبع 1- بخش سوم
منبع 1- بخش چهارم
منبع 1- بخش پنجم
منبع 2

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632243
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد