۷ سال پیش

تبدیل وضعیت استخدامی ۴هزار مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
اطلاعات بیشتر

 

قائم مقام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با پیگیری های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمینه تبدیل وضعیت استخدامی چهار هزار مربی حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فراهم شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


رحمت الله رحمتی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: تا کنون برای ۵۰درصد مربیان حق التدریسی که طی آزمون سال ۹۳، حائز شرایط تبدیل وضعیت شدند، شرایط تبدیل وضعیت به استخدام رسمی فراهم شده است.
وی ادامه داد: در صورت مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جهت تعریف و تایید پست های سازمانی مورد نیاز در سازمان آموزش فنی و حرفه ای، روند تبدیل وضعیت سایر مربیان نیز انجام خواهد شد.
رحمتی اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری توجه جدی به توسعه منابع انسانی هم در بعد ارتقا مهارت و دانش مربیان و کارکنان و هم توجه به مسائل معیشتی آنان را مدنظر قرار داده است.
وی با بیان اینکه رشد و ترقی هر جامعه ای در سایه کار و تلاش مستمر اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد: مهارت آموزی، امید و زمینه اشتغال را برای کارجویان فراهم می کند.
رحمتی به ضرورت جدی گرفتن آموزش های فنی و حرفه ای و ارائه آموزش های نو و به روز در مراکز مهارت آموزی اشاره کرد و افزود: میدان عمل و تحقق اقتصاد مقاومتی وابسته به مهارت آموزی است.
در این آیین محمدرضا انصاری به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان منصوب و از خدمات شش ساله قاسم صیادی مدیرکل قبلی این اداره کل تقدیر شد.
اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان دارای ۱۴ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت در سراسر این استان در دو بخش خواهران و برادران است.
۱۳۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد نیز در سطح زنجان در زمینه ارائه آموزش های مهارتی فعال هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624693
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد