۹ سال پیش

ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاهها

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

تفاهم‌نامه گسترش فعالیت‌های فرهنگی بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به منظور هم‎افزایی و تسهیل در اجرای برنامه‏‌های مطلوب فرهنگی در سال «اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» امضا شد.
این تفاهم‌نامه به امضای دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی رسیده است و بر توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‏های طرفین تأکید شده است.
همکاری و تعامل در استفاده از محصولات و خدمات فرهنگی سازمان‌ها و مراکز فرهنگی جهاد دانشگاهی اعم از سازمان دانشجویان، سازمان فعالیت های قرآنی، سازمان انتشارات، مرکز افکارسنجی و ... ، مشارکت در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و مسابقات مناظره دانشجویی، مشارکت در مسابقات و جشنواره های فرهنگی و دانشجویی و همکاری در فعالیت‌های سراسری ویژه سبک زندگی دانشجویی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی است.
در این تفاهم‌نامه ضمن اشاره به مشارکت دو معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی در تأسیس ساختارهای جدید فرهنگی در سطح کشوری و دانشگاهی، بر همکاری در فعالیت‏‌های سراسری نوآورانه در ارائه قالب‏ های جدید علمی و فرهنگی متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل: «ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی» و «ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در دانشگاهها» و همکاری در راستای توانمندسازی دانشجویان تاکید شده است.
ایجاد و تقویت کانون‌های دانشجویی جهت تحقق الگوی فارغ‌التحصیل مطلوب نظام آموزش عالی ایران از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=260603
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد