۸ سال پیش

ثبت‌نام رشته‌های کاردانی موسسات غیرانتفاعی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ثبت‌نام رشته‌های کاردانی موسسات غیرانتفاعی از امروز آغاز می‌شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی از امروز سه‌شنبه 19 آبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی- معدل کل مقطع دیپلم) منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org از امروز سه‌شنبه 19 آبان ماه آغاز می‌شود.
وی افزود: داوطلبان برای انتخاب رشته می‌توانند با پرداخت هزینه 150 هزار ریال به صورت اینترنتی 25 کدرشته‌محل را انتخاب کنند و مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته نیز در روز شنبه 23 آبان ماه پایان می‌پذیرد.
توکلی گفت: تمام متقاضیانی که حداکثر تا 30 بهمن ماه امسال موفق به اخذ مدرک دیپلم می‌شوند اعم از اینکه در آزمون شرکت کرده یا نکرده‌اند باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما پیش از شروع ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه سنجش مراجعه و پس از پرداخت هزینه برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: همچنین ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی- معدل کل مقطع کاردانی) منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از یکشنبه 17 آبان ماه آغاز شده است و فردا چهارشنبه 20 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=487029
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد