۸ سال پیش

جذب هیات علمی در دانشگاه علوم تحقیقات

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جذب ۲۵۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه علوم تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد در جلسه هیأت رئیسه واحد علوم و تحقیقات گفت: این واحد در سال آینده ۲۵۰ نفر عضو هیات علمی جذب خواهد کرد.
به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»؛ جلسه هیات رئیسه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور دکتر علی عباسپور، رئیس این واحد و تعدادی از معاونان و روسای دانشکده‌ها برگزار شد.
در این جلسه بعد از مطرح شدن مباحثی در زمینه پروژه‌های عمرانی، جذب اساتید جدید و توسعه تحصیلات تکمیلی در این واحد، حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت واحد علوم و تحقیقات و نقش برجسته آن در توسعه پژوهش، گفت: واحد علوم و تحقیقات گل سر سبد تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است و الگو و نمونه مناسبی برای دیگر واحدهای این دانشگاه محسوب می‌شود.
وی به اهمیت موضوع جذب اعضای جدید هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی به طور عام و واحد علوم و تحقیقات به صورت خاص اشاره کرد و گفت: هم اکنون نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یک به ۴۹ است و ما بنا داریم تا پایان سال ۹۶ این نسبت را یک به ۳۲ برسانیم.
رئیس دانشگاه آزاد در ادامه گفت: اگر تا پایان سال ۹۶، سالانه در حدود پنج هزار استاد با مدرک PHD در دانشگاه آزاد اسلامی استخدام شود، نسبت استاد به دانشجو به نرم مناسب و برنامه ریزی شده‌ای خواهد رسید و به همین منظور واحد‌ها باید علاوه بر بودجه معمول خود ردیف بودجه مشخص و جداگانه‌ای برای تحقق این هدف در نظر بگیرند.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده طی یک سال و نیم گذشته در واحد علوم و تحقیقات، گفت: خوشبختانه با آمدن دکتر عباسپور، اقدامات بسیار خوبی در این واحد انجام شده است که شاید ملموس‌ترین آن‌ها اجرای پروژه‌های عمرانی است که با نظارت مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه به مراحل پایانی خود رسیده است.
میرزاده تصریح کرد: ابتکار تاسیس واحد علوم و تحقیقات یکی از کارهای ماندنی و با ارزش دکتر جاسبی بود که در کنار اقدامات قابل ستایش دیگر وی در تمامی سالهای گذشته موجب شد که امروز این واحد دانشگاهی به گل سر سبد تمامی واحد‌ها تبدیل شود و نتیجه آن حضور فارغ التحصیلان خوب این واحد در بخش‌های مختلف کشور است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال آینده ۲۵۰ استادیار تمام وقت به کادر هیات علمی واحد علوم و تحقیقات اضافه خواهند شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و جذب نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و گفت: تجهیزات و وسایل گرانب‌ها و ارزشمندی در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید برای تعمیر و نگهداری و حتی به کار انداختن آن‌ها برنامه ریزی شود و پیشنهاد می‌کنم در این زمینه کارگروه ویژه‌ای متشکل از معاونان دانشگاه و مسئولان واحد علوم و تحقیقات تشکیل شود تا اقدامات مقتضی را در این رابطه انجام دهند.
میرزاده همچنین به لزوم تصویب رشته‌های جدید اشاره کرد و گفت: رشته‌های چند نظمی ضرورت امروز در دانشگاه‌های کشور است که با استخدام هیات علمی مورد نیاز در این زمینه شرایط توسعه این رشته‌های فراهم خواهد شد.
وی به افزایش ۲۰ درصدی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از فرودین سال آینده این افزایش حقوق اعمال خواهد شد و کارکنان دانشگاه نیز به مانند کارکنان بخش دولتی و به میزان افزایش حقوقی که دولت برای آن‌ها تعیین کرده است از ابتدای سال آینده افزایش دستمزد خواهند داشت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: هم اکنون ۱۸ واحد دانشگاه آزاد اسلامی از نظر کیفی سرآمد دیگر واحد‌ها هستند که بی‌شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها واحد علوم و تحقیقات تهران است که به لطف خدا و با اجرای برنامه‌های دانشگاه در سالهای آینده این تعداد افزایش چشمگیری خواهد داشت.
در این نشست علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات نیز با توضیحی از وضعیت وشرایط این واحد مباحثی را برای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حاضرین در این جلسه مطرح کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=268332
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد