۸ سال پیش

جزئیات آزمون EPT
No Image

جزئیات آزمون EPT

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اخبار و جزئیات آزمون EPT


خبر 3 اسفند 94 :  ثبت‌نام آزمون EPT اسفند دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز می‌شود  (منبع : خبرگزاری آنا)

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام آزمون EPT اسفند دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ امروز ۳ اسفند خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۳ اسفند آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۰اسفند ادامه دارد.
این آزمون در روز جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان و اهواز برگزار می‌شود و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۹اسفند است.
داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و همچنین از منابع و بودجه‌بندی سوالات این آزمون آگاهی‌ یابند.
پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=556424
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد