۹ سال پیش

حمایت از طرح‌های اشتغال زا
حمایت از طرح‌های اشتغال زا

حمایت از طرح‌های اشتغال زا

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

حمایت از طرح‌های اشتغالزای کارآفرینان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اعلام آمادگی این صندوق برای حمایت از کارآفرینان گفت: از طرح‌های کارآفرینانه که منجر به ایجاد اشتغال مولد و پایدار شوند حمایت می کنیم.

اصغر نوراله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از ایده‌های کارآفرینی منجر به کسب و کارهای خرد و کوچک شده و ضمن بهره‌وری، اشتغالزایی قابل توجهی را به دنبال داشته است.

وی افزود: شاید کسب و کارهای خُرد سهم کوچکی در تولید داشته باشند ولی اثربخشی آنها در اقتصاد بیشتر از کسب و کارهای بزرگ است چرا که با ایجاد خوشه‌های کسب و کار می‌توان از مزیت رقابتی به نفع اقتصاد و اشتغال مردم استفاده کرد.

به گفته نوراله زاده، کسب و کارهای خانگی، طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینانه در اولویت اعطای تسهیلات صندوق قرار دارند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در عین حال حمایت از مشاغل روستایی و تولیدات روستاییان را از رویکردهای مهم این صندوق ذکر و اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاستهای جدید خود از تولیدات بازار محور روستاییان به ویژه محصولاتی که قابلیت صادراتی دارند حمایت می‌کند.

وی از اختصاص تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به واحدهای تولیدی ایجادی در روستاها خبر داد و گفت: طرح‌های روستایی دارای مزیت اشتغال می‌توانند از تسهیلات صندوق بهره‌مند شوند که میزان پرداخت و نحوه اعطای تسهیلات بسته به مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها خواهد بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=259411
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد