۶ سال پیش

دعوت به همکاری مجموعه مستر پیپر
No Image

دعوت به همکاری مجموعه مستر پیپر

مشهد
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

دعوت به همکاری مجموعه مستر پیپر در مشهد

مجموعه مستر پیپر با دو شعبه فعال در سطح شهر مشهد در سه ردیف شغلی با شرایط ذیل استخدام مینماید:

ردیف عنوان شغلی  شرایط
1 محقق دانشگاهی فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی در تمامی رشته های دانشگاهی از سراسر کشور که سابقه مناسبی در زمینه های فعالیت های پژوهشی را دارا هستند.
2 برنامه نویس متلب دانشجویان یا فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی مسلط به نرم افزارهای متلب MATLAB در زمینه ی پیاده سازی و شبیه سازی مقالات و در زمینه های مختلف مهندسی.
3 کارشناس معماری دانشجویان و فارغ التحصیلان سال آخر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته ی معماری که از مهارت لازم در زمینه های طراحی و مدلسازی با نرم افزار های معماری، طراحی پلان و .... برخوردار هستند.

تذکرات:
الف. علاقمندان بایستی درخواست های خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. لطفا جهت سهولت بررسی درخواست های ارسالی، در هنگام ارسال ایمیل در قسمت عنوان زمینه ی مورد تقاضا (محقق و پژوهشگر ، برنامه نویس متلب، کارشناس معماری و ....) را وارد نمایید. علاقمندان به دو یا چند زمینه بایستی در توضیحات ایمیل یا بخش توضیحات سایت زمینه های مورد نظر خود را وارد نمایند.
ب. ارسال رزومه برای علاقمندان  الزامی است.
ج. پژوهشگرانی که  نمونه کار پژوهشی انجام شده، تجربیات کاری مرتبط یا لینک مقاله منتشر شده خود را در ژورنال های ISI یا مقالات علمی پژوهشی ارسال نمایند در اولویت قرار می گیرند.
د. پس از بررسی اولیه رزومه‌های ارسال شده، در صورت واجد شرایط بودن، از طرف مجموعه با شما تماس گرفته خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجموعه به آدرس masterpaper.ir بخش همکاری با ما مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=857257
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه