۹ سال پیش

راه حلی برای رفع بیکاری
No Image

راه حلی برای رفع بیکاری

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

برای رفع بیکاری باید به رشد اقتصادی ۸ درصد برسیم

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر کشور بخواهد به اشتغال کامل برسد باید رشد اقتصادی ۸ درصد داشته باشد.
به گزراش خبرنگار مهر، علی ربیعی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفتم اسفند در شهرستان شیرگاه با اشاره به اینکه نباید تاریخ و عقبه انقلاب فراموش شود، اظهار داشت: در پی اتفاقاتی که در هفتم اسفند سال ۶۱ توسط منافقین رخ داد، عکس العمل مردم غیور شیرگاه چراغ راه آینده کشور شد و تحلیل دشمن را خشکاند و آنان را در بهت شکست فرو برد.
وی افزود: در آن سالها که هنوز بنیان های انقلاب محکم نشده بود، منافقین و گروههای مارکسیستی با اجرای استراتژی جنگل، خیال می کردند که با اجرای هدف خود مردم به آنان ملحق خواهند شد ولی مردم منطقه نشان دادند که اندیشه دشمن غلط است و مردم از آرمانهای انقلاب دفاع خواهند کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان کرد: اگر امروز شاهد تحرکات انقلابی از شمال آفریقا تا منطقه هستیم، بواسطه جسارتی است که انقلاب ما به جوانان مسلمان و حتی مسیحی ها بخشیده است.
ربیعی با اشاره به اینکه ایران عمق استراتژی کشورهای منطقه است، اذعان کرد : انشالله این حرکت اصیلی که در یمن، سوریه، عراق، لبنان و افغانستان آغاز شده است به هدف نهایی خود برسد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت، خود را برای نفت ۴۰ دلار، آماده کرده است، گفت: هزینه عزت یک ملت را در تحریم گذراندیم و دولت بر خود وظیفه می داند عزت کشور و ملت ایران را در دنیا حفظ کند.
ربیعی بهبود زندگی مردم را از عوامل مهم رشد و توسعه کشور دانست و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای توسعه رشد و توسعه کشور اهمیت خاصی، قائل شده است که نمونه بارز آن مهار تورم در سال جاری و رسیدن به رشد سه درصدی بوده است.
وی با تأکید بر اینکه در سال آینده با تدبیر بیشتر به رشد ۵ درصدی خواهیم رسید، افزود: اگر کشور بخواهد به اشتغال کامل برسد باید رشد اقتصادی ۸ درصد داشته باشد.
ربیعی با بیان اینکه برنامه مبارزه با فقر را دنبال خواهیم کرد، گفت : مردم باید حامی دولت بوده و در اینصورت است که می توانیم توسعه و پیشرفت داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد : مردم سرمایه های دولت و استوار در مقابل مشکلات هستند و عرصه مقابله فقط با زور و زورگویی نیست بلکه باید با فقر و بیکاری هم مبارزه کنیم.
وی با بیان اینکه پیگیر احداث بیمارستان در این شهر خواهد بود، از ایجاد بنگاههای اقتصادی کوچک و مشاغل روستایی در شیرگاه خبر داد و گفت: با وجود یک تیم هماهنگ در استان مازندران، کارهای موفق و بزرگی انجام خواهیم داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=264619
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد