۷ سال پیش

ساماندهی حقوق و حق‌التدریس معلمان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل مدارس غیر دولتی درباره حقوق و مزایای معلمان مدارس غیردولتی گفت: بعضی از ناهماهنگی ها در پرداخت حقوق معلمان وجود داشت،

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


در این دو سال ساماندهی کردیم و این ساماندهی به این صورت بود که ما اعلام کردیم در الگوی شهریه یکی از ایتم های تعیین میزان شهریه، بابد مبلغی باشد که به عنوان حق التدریس به همکاران غیر دولتی داده می شود.
وی تاکید کرد: امسال با ساماندهی که انجام دادیم، باید حداقل پرداختی به معلمان غیردولتی، براساس حقوق وزات کار باشد.
زینی‌وند با بیان این مطلب که اکثریت قریب به اتفاق معلمان در مدارس غیردولتی، نیروی آزاد هستند، گفت: در حال حاضر چیزی حدود ۱۰۰ هزار نیروی آزاد داریم و میانگین حقوق این افراد در مناطق و مدارس مختلف فرق می کند و در صدد هستیم پرداختی ها را منطقی کنیم.
مدیر کل مدارس غیردولتی از یکسان سازی قراردادهای معلمان مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610573
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد