۸ سال پیش

سوالات و كليدآزمون EPT بهمن ماه دانشگاه آزاد منتشر شد
اطلاعات بیشتر

سوالات و كليدآزمون EPT دانشگاه آزاد

رئيس مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد گفت :سوالات و كليدآزمون EPT بهمن ماه دانشگاه آزاد منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز دانشيان از انتشار سوالات و كليد آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد .
رئيس مركز سنجش و پذيرش گفت : براي نخستين بار قبل از برگزاري آزمون EPT بهمن ماه دانشگاه آزاداسلامي منابع و بودجه بندي سوالات آزمون بر روي سامانه مركز سنجش و پذيرش به نشاني English.iau.ac.ir قرار گرفت و همچنين از ساعت ۱۷ روز گذشته يكشنبه ۱۸ بهمن ماه كليد و سوالات اين آزمون نيز از طريق سامانه ياد شده منتشر شد.
دانشيان افزود: « داوطلبان دوره بهمن ماه آزمون EPT مي توانند با مراجعه به سامانه فوق نسبت به مشاهده سوالات و كليد آزمون مذكور اقدام نمايند. همچنين داوطلبان در صورت اعتراض به سوال يا كليد اين آزمون مي توانند حداكثر تا ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه صرفاً از طريق همين سامانه نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمايند.»
رئيس مركز سنجش و پذيرش با تاكيد بر عدم امكان دريافت اعتراضات مكتوب خاطر نشان كرد :« پس از پايان مهلت فوق هيچگونه اعتراض در خصوص اين آزمون پذيرفته نخواهد شد.»
وي ادامه داد :« آزمون   EPT  به صورت ماهانه در حوزه هاي تهران ، اصفهان ، مشهد ، تبريز ، شيراز و اهواز به صورت همزمان برگزار و ثبت نام داوطلبان براي اين آزمون از طريق سامانه مذكور انجام مي پذيرد . »
دانشیان در پايان گفت :« نتايج اين آزمون نيز از طريق سامانه English.iau.ac.ir اطلاع رساني خواهد شد.»

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=549569
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد