۷ سال پیش

صدور احکام برای فرزندان شاهد مشمول ماده ۵۱ قانون ایثارگران
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام فرزندان شاهد مشمول قانون جامع ایثارگران خبر داد.

جهت مشاهده صفحه اصلی اخبار استخدام فرزندان شاهد و جانباز کلیک کنید


محمد حسین کفراشی مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت صدور احکام برای فرزندان شهدا که مشمول ماده 51 قانون جامع ایثارگران می‌شوند گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش و مذاکراتی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد این قانون برای فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش تسری پیدا کرد.

وی ادامه داد: نگارش احکام برای قریب به 16 هزار مشمول ماده 51 در حال صدور است و به تدریج افراد می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

مدیر کل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه به صدور این احکام 25 درصد به حقوق کارکنان مشمول این طرح افزوده می‌شود که با توجه به مبلغ کنونی معادل 225 هزارتومان ماهانه افزایش حقوق برای مشمولان در نظر گرفته شده است.

کفراشی با بیان اینکه احکام این افراد از تاریخ اول فروردین سال 95 در نظر گرفته شده گفت: به طور مجموع 26 هزار نفر شامل جانبازان 25 درصد، آزادگان و فرزندان شهدا تحت پوشش ماده 51 قانون جامع ایثارگری هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660507
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد