۹ سال پیش

صدور شناسنامه اشتغال روستایی در سال ۹۳

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شناسنامه اشتغال روستایی روستاهای آشتیان تهیه می‌شود

فرماندار آشتیان از تهیه شناسنامه اشتغال روستایی روستاهای این شهرستان ظرف 15 روز آینده خبر داد.
محمود حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشتغال به ویژه در حوزه روستایی شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های روستاها در حوزه اشتغال در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه ده گردشی به منظور شناسایی ظرفیت‌های موجود در هر روستا در دستور کار هفتگی این فرمانداری قرار گرفته است که به صورت مرتب انجام می‌شود.

فرماندار آشتیان بیان داشت: در حال حاضر 33 روستا در این شهرستان وجود دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرف 15 روز آینده شناسنامه اشتغال این روستاها تهیه و رونمایی خواهد شد.

حسنی افزود: با تهیه سند توسعه اشتغال‌زایی روستایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر روستا در حوزه اشتغال بخش صنعت، کشاورزی، خدماتی، اجتماعی مشخص و راهکارهای تحقق فرصت‌های شغلی تعیین می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تهیه این شناسنامه زمینه برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی ایجاد شود.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=20201
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد