۸ سال پیش

طرح ورود دانشجويان از کارشناسي به دکترا

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: در برنامه ششم توسعه به ازاي هر 22 دانشجو يک استاد براي تدريس در دانشگاه پيش‌بيني شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


به گزارش ايرنا، محمد فرهادي در شوراي دانشگاه شهيد چمران که با حضور تعدادي از اساتيد و اعضاي هيات علمي‌اين دانشگاه برگزار شد، افزود: در حال حاضر به ازاي هر 27 دانشجو يک استاد تدريس مي‌کند. وي گفت: وزارت علوم به دنبال طرحي است تا دانشجويان از کارشناسي به مقطع دکترا وارد شوند. وزير علوم، تحقيقات و فناوري همچنين با اشاره به بحث رتبه بندي دانشگاه‌ها افزود: تاکنون عنواني به نام رتبه‌بندي دانشگاه‌ها به طور رسمي‌اعلام نشده است و تنها طرح سطح‌بندي دانشگاه‌ها در کشور اجرا شده است. فرهادي بيان کرد: طبق سند چشم انداز تا سال 1404 تعداد دانش‌آموختگان دکترا بايد سه درصد افزايش يابند.
رئيس دانشگاه شهيد چمران اهواز نيز گفت: هشت سال جنگ تحميلي عامل عقب ماندن دانشگاه چمران از دانشگاه‌هاي هم‌تراز خود شده است.
غلامحسين خواجه گفت: خوزستان در گذشته يک استان مهاجر پذير بود اما امروزه اين استان تبديل به استاني مهاجر فرست شده است.
وي بيان کرد: دانشگاه شهيد چمران در حال حاضر 570 نفر هيات علمي ‌دارد و 16 هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول تحصيل هستند.
وزير علوم، تحقيقات و فناوري شامگاه جمعه وارد منطقه آزاد اروند خوزستان شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=567319
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد