۸ سال پیش

نیروی کار ایرانی جایگزین اتباع غیر مجاز

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

نیروی کار ایرانی جایگزین اتباع غیر مجاز در بخش تولید البرز شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه باید نیروی کار ایرانی جایگزین اتباع غیر مجاز در بخش تولید استان البرز شود، گفت: عدم استفاده از نیروی غیرمجاز و اتباع بیگانه در بخش تولید باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسماعیل خلیلی در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر واحدهای نمونه و تعاونی‌های برتر استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سالن همایش مرکز تربیت مربی برگزار شد، با اشاره به اینکه اسلامیت و جمهوریت دو بال اساسی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید، اظهار داشت: دیروز برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی اسلحه به دست داشتیم اما امروز باید جبهه تولید را خالی نگه نداریم.

وی با بیان اینکه تجلیل از افرادی که ابزار مقابله با دشمن را در جبهه تولید در دست دارند بسیار حائز اهمیت است، افزود: این افراد جانانه در خط مقدم تولید ایستاده‌اند از طرفی وظیفه دستگاه‌های متولی قدردانی از این اقدام است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: دوران پسابرجام فرصتی برای رونق اقتصادی است، زمانی حتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس نمی‌توانستیم مبادرات ارزی داشته باشیم، اما خوشبختانه امروزه به توفیقات خوبی در این عرصه دست یافتیم.

خلیلی با تاکید بر اینکه مسیر اقتصادی گشوده شده تا از این راه با تلاشی مضاعف بتوان از منابع جهانی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید قدرت تولید در هر برهه‌ای از زمان را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی باید دانش جهانی را فراگرفت اما به دیگر کشورها در این بخش متکی نبود، تصریح کرد: قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش اقتصادی کشور است.

خلیلی با تاکید بر اینکه وارادات کالا باید به صورت قانون‌مند انجام و با این پدیده مبارزه شود، یادآور شد: 220 هزار تبعه افغانی در استان البرز وجود دارد، عدم استفاده از نیروی غیرمجاز و اتباع بیگانه در بخش تولید باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه نرخ سود بانکی 25 تا 30 درصد برای تولیدکنندگان بسیار بالا است، اظهار داشت: تولیدکنندگان و صنعتگران به واسطه نوسانات و جابجایی قیمت ارز با مشکل رو‌به‌رو هستند.

وی با اشاره به اینکه باید 25 درصد اقتصاد کشور به بخش تعاون تخصیص داده شود، اظهار داشت: در کل کشور 21 میلیون و 300 هزار نفر شاغل وجود دارد که از این میزان 10 میلیون 300 هزار نفر در بخش خدمات، 7 میلیون و 200 هزار نفر در بخش صنعت و 3 میلیون 800 هزار نفر در بخش کشاورزی مشغول هستند.

خلیلی با تاکید بر اینکه این آمار در سطح استان البرز 717 هزار نفر است که 367 نفر در بخش خدمات را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: 300 هزار نفر در بخش صنعت و 50 هزار نفر در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال در استان البرز 11.3 درصد و در سطح کشوری 10.7 درصد است، تصریح کرد: برجام نشان داد کشور را می‌‌توان با عقلانیت پیش برد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=550140
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد