۷ سال پیش

واردات کمرشکن،دلسردی کارگران و کارفرمایان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 یک فعال کارگری اصلی‌ترین دلیل بالا بودن بیکاری در کشور را نبود روحیه کار و حجم بالای واردات کالا عنوان کرد و گفت: این مساله به دلسردی و ناامیدی نیروی کار و کارفرما منجر شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


عبدالله مختاری اظهار کرد: اگر دولتمردان به دنبال رشد اقتصادی، رونق بازار کار و تک رقمی کردن بیکاری هستند اولین مساله‌ای که باید به آن بها بدهند تولید داخلی و کاهش واردات بی رویه است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی گفت: واردات بی رویه کمر تولید را خم کرده و اشتغال جوانان را نشان رفته است بنابر این دولت باید به جای وارد کردن پی در پی کالای خارجی به کیفیت و کمیت تولید توجه کند.
این فعال کارگری نبود روحیه کار را یکی از علل پایین بودن کیفیت تولید دانست و تاکید کرد: یکی از تبعات واردات کالا و عدم توجه به تولیدملی، دلسردی نیروی کار و کارفرما است و در چنین شرایطی هر دو را به لحاظ سرمایه‌گذاری و اهمیت به کیفیت تولید بی‌انگیزه می‌کند.
به اعتقاد مختاری، واردات بی رویه اجناس خارجی چه از مبادی قانونی صورت گیرد چه از طریق قاچاق به کشور وارد شود ابتدا به تولید آسیب می‌زند و سپس امنیت شغلی کارگران را از بین می‌برد.
وی در پایان متذکر شد: روحیه کارآفرینی و ترویج فرهنگ کار باید از دولتمردان شروع شود تا مردم هم الگو بگیرند و بر اساس‌ آن عمل کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=626658
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد