۸ سال پیش

وام وجوه خودگران به شرکت‌های دانش‌بنیان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رییس نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان گفت: وام وجوه خودگردان به شرکت‌های دانش‌بنیانی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار شرکت های دانش‌ بنیان اینجا کلیک کنید


مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان بسته به نوع فعالیت‌شان یک وام باسود 4 تا 15 درصد به همه این شرکت‌ها تعلق می‌گیرد و این شرکت‌ها باید فعالیت‌شان در حوزه امور مربوط به فناوری اطلاعات باشد.
وی افزود: این وام از صندوق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد و شرکت‌هایی که تحت عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند و عضو و زیرمجموعه این نظام صنفی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان فناوری اطلاعات ثبت‌نام کرده و اقدام به دریافت وام فوق کنند.
ناصحی در پایان گفت: یک وام دیگری تحت عنوان صندوق حمایت و توسعه صنایع الکترونیک به صورت گسترده‌تر زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد که این وام گسترده‌تر از وام وجوه خودگردان است؛ چرا که حوزه‌های وسیع‌تری را در قالب فناوری و الکترونیک در بر‌می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=559870
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد