۹ سال پیش

کمبود ۲۰۰۰ مربی پرورشی در آموزش و پرورش خوزستان
اطلاعات بیشتر

کمبود مربی پرورشی در آموزش و پرورش خوزستان

معاون فرهنگی و پرورش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حوزه پرورش آموزش و پرورش استان نزدیک به 2000 کمبود نیروی انسانی وجود دارد که این موجب شده وضعیت درس پرورشی مطلوب نباشد.
رضا عبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ​منطقه خوزستان، با اشاره به این‌که بحث پرورش در مدارس بسیار کم‌رنگ شده است، اظهار کرد:​ علاوه بر کمبود مربی، کمبود فضای مورد نیاز از قبیل کانون​های فرهنگی و دارالقرآن نیز در استان احساس می​شود اما با تمام این مشکلات، خوزستان در حوزه پرورش در سطح کشور از رتبه​های برتر است.
وی افزود: در حال حاضر زنگ پرورشی در برنامه درسی هفتگی وجود دارد و علاوه بر این در برخی مدارس در روزهای پنج‌شنبه طرح مدرسه بدون کیف را اجرا می​شود که در این روز دانش‌آموزان فعالیت‌های غیردرسی و پرورشی انجام می‌دهند.
عبادیان با اشاره به این‌که درس پرورشی تنها در دوره متوسطه آموزش ارائه می‌شود، افزود: دوره ابتدایی مهم‌ترین دوره آموزشی است و شکل‌گیری فرهنگی در این مقطع انجام می‌شود و بر همین اساس آموزش و پرورش با برگزاری نشست​های تخصصی تلاش می‌کند که فعالیت​های پرورشی به‌صورت رسمی در دوره ابتدایی نیز ارائه شود.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌وپرورش خوزستان تصریح‌ کرد: براساس آئین​نامه​ها و مقررات تعداد مربی پرورشی بر اساس تعداد دانش‌آموز مدارس مشخص می‌شود که با کمبود نیروی انسانی که در کل اداره آموزش و پرورش استان وجود دارد در این حوزه کمبودهای بسیاری احساس می‌شود.
وی یادآور شد: در سال​های گذشته درس پرورشی در حد شعار و تبلیغات در مدارس پیگیری می​شد و این جوابگو نبود و بر همین اساس مسئولان آموزش و پرورش متوجه شدند باید کار علمی و عملی انجام شود که کتاب سبک تفکر زندگی در این زمینه تدوین شد.
عبادیان گفت: ما اعتقاد داریم که تمام دروس باید رنگ پرورشی داشته باشد زیرا این مسئله در پیشرفت و تعالی دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است و برای گسترش این درس باید تمام کمبودهای این حوزه برطرف و فضاهای تخصصی مهیا شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=263564
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد