۷ سال پیش

۶۰نفر از طریق آزمون استخدامی در دستگاههای اجرایی قزوین جذب می‌شوند
اطلاعات بیشتر

تعداد۶۰ نفر سهمیه قزوین در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: ۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر در کشور از طریق آزمون استخدامی جذب ۱۲ دستگاه اجرایی خواهند شد که از این تعداد۶۰ نفر سهمیه قزوین است
ابوالفضل یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۶۰ سهمیه استخدامی در شش دستگاه اجرایی اداره کل امور مالیاتی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل دامپزشکی، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و سازمان قضایی نیروهای مسلح جذب خواهند شد.
وی تصریح کرد: از تعداد ۶۰ سهمیه استخدامی در تعداد ۴۱ عنوان شغلی نیروی مرد و زن، ۱۸ عنوان شغلی صرفا نیروی مرد و یک عنوان شغلی صرفا نیروی زن جذب خواهند شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین افزود:سهمیه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز طی روزهای آتی مشخص و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه ۳۹ نفر از این نیرو ها در سطح شهرستان قزوین، پنج نفر در سطح شهرستان تاکستان، شش نفر در سطح شهرستان بوئین زهرا، دو نفر در سطح شهرستان آوج، پنج نفر در سطح شهرستان البرز و سه نفر در سطح شهرستان آبیک جذب می شوند افزود: با اعلام سهمیه استخدامی دانشگاه علوم پزشکی، سهمیه شهرستان های استان نیز مشخص خواهد شد.
وی ادامه داد: ثبت نام  سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی از ۲۸ تیر آغاز شده است.
یاری با بیان اینکه شرایط جذب متقاضیان در فراخوان این آزمون اعلام شده است اظهار داشت: افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
وی تاریخ برگزاری آزمون استخدامی این دستگاهها را روز جمعه ۱۹ شهریور ماه سال جاری ذکر و تصریح کرد: کارت ورود به آزمون استخدامی از روز سه شنبه ۱۶ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
یاری اضافه کرد: مواد این آزمون استخدامی در دو بخش عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک  طراحی خواهد شد ضمن اینکه یک سوم نمره منفی به ازای هر پاسخ غلط در این آزمون در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: دروس فنّاوری اطلاعات (مهارتهای ICDL  )،   ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، طلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندیهای عمومی از جمله موارد عمومی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خاطر نشان کرد: موارد اختصاصی این آزمون استخدامی نیز برای هریک از خوشه های شغلی در جدول شماره یک دفترچه راهنما درج شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=635716
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد