۷ سال پیش

۱۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی استان لرستان فراهم می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

معاون بهزیستی استان لرستان گفت: ۱۶۰۰ فرصت شغلی امسال برای مددجویان بهزیستی استان لرستان فراهم می‌شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراد سیفی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته تعهد بهزیستی لرستان برای اشتغال‌زایی مدد جویان هزار و 103 نفر بود که توانستیم هزار و 500 فرصت شغلی برای مدد جویان بهزیستی استان فراهم کنیم.
وی بابیان اینکه میزان تعهد بهزیستی لرستان برای ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان 135 درصد رشد داشته است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال هدف‌گذاری ما برای اشتغال مددجویان بهزیستی استان هزار و 600 نفر است.
معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان عنوان کرد: با توجه به زمینه‌های فراهم‌شده در بحث اعتبارات دولتی و خصوصی پیش‌بینی می‌شود تا در سال 95 اشتغال‌زایی هزار و 600 مددجو فراهم شود.
سیفی در رابطه با فعالیت مراکز خیریه بهزیستی در سطح استان بیان کرد: اکنون در استان 13 موسسه خیریه فعالیت دارد به‌ طوری‌که در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد هرکدام دو مرکز و در سایر شهرستان یک مرکز فعالیت می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585984
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد