۷ سال پیش

۲۹۰۰ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی در گلستان اجرا شد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از اجرای 2 هزار و 900 طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: این طرح‎ها با جذب 42 میلیارد تومان تسهیلات بانکی عملیاتی شد.

جهت مشاهده اخبار استخدام کمیته امداد اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم باغبانی امشب در نخستین کارگروه اشتغال استان گلستان در سال 1395 اظهار کرد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی از طریق منابع بانکی و صندوق اشتغال تخصیص پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان رتبه دوم کشور را در جذب منابع بانکی کسب کرده است از همکاری بانک‎ها در این زمینه قدردانی کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان، نقش کاریابی‎ها را در ایجاد اشتغال مهم خواند و تصریح کرد: 650 نفر از طریق کاریابی‎های استان ایجاد اشتغال شد.
باغبانی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه فرش تمرکز جدی داریم، تأکید کرد: تجاری‎سازی و اقتصادی کردن فرش در دستور کار کمیته امداد امام خمینی استان گلستان قرار دارد.
وی افزود: حدود 30 روستا در استان شناسایی شدند دختران ترکمن که فرش‎بافی بلد بودند به سمت اقتصادی کردن فرش و ریزبافی هدایت شدند که در این زمینه کارگاه فرشبافی در شهرستان‎های گنبدکاووس و آق‎قلا راه‎اندازی شده و حدود 40 الی 50 نفر مشغول به کار شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: برخی افرادی که برای آنها مشاغل خانگی ایجاد شده است 30 الی 100 نفر به صورت غیرمتمرکز زیرمجموعه دارند.
باغبانی با اشاره به اینکه استعدادیابی 52 هزار خانوار معیشت‎بگیر زیرپوشش در دستور کار است، افزود: این مهم حداکثر تا پایان خردادماه نهایی می‎شود.
وی بر لزوم پشتیبانی از طرح‎های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی گلستان تأکید کرد و گفت: این نهاد در پوشاک استان می‎تواند نقش جدی ایفا کند برخی فرصت‎ها در استان وجود دارد که با حمایت استانداری قابل توسعه است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان افزود: ماده قانونی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و اشتغال با مصوبه مجلس شورای اسلامی وجود دارد که باید بازارچه‎هایی راه‎اندازی شود در قانون به شهرداری‎ها تکلیف شده تا زمینه‎های این مهم را اجرا کنند در حالیکه هنوز این قانون اجرایی نشده است.
باغبانی بیان کرد: سالانه 700 میلیون تومان حق نظارت اجرای طرح‎های کمیته امداد است که حداکثر پِرت اجرای پروژه‎ها 15 الی 20 درصد است.
وی تشریح کرد: 2 هزار و 900 طرح در استان گلستان مورد نظارت قرار می‎گیرد تا این طرح‎ها با شکست مواجه نشوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590251
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد