۷ سال پیش

نگرانی در خصوص استخدام دانشجو معلمان دبیری نیست


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

دانشجو معلمان دبیری استخدام خواهند شد

جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


خبر 11 بهمن 95: نگرانی در خصوص استخدام دانشجو معلمان دبیری نیست (منبع: خبرگزاری دانشجو)
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از خاورستان، مهدی زاده، رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر بیرجند در رابطه با موضوعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون استخدامی دانشجو معلمان دبیری این دانشگاه اظهار کرد: هیچ گونه اختلافی بین دانشگاه فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش وجود ندارد و هماهنگی بسیار خوبی نیز در این جهت تشکیل شده است اما به نتیجه رسیدن اقدامات روال قانونی دارد که باید صورت گیرد و در این بین برخی دانشجویان عجله می کنند و حرف هایی را می زنند.
وی افزود: طی صحبت هایی که با معاون مدیرکل آموزش و پرورش مبنی بر عدم پرداخت حق التدریسی دانشجو معلمان دبیری داشته ام، عنوان شده که چنین موضوعی صحت ندارد و بنده نیز به جد پیگیر هستم و این قضیه را دنبال خواهم کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر بیرجند تصریح کرد: برخی از افراد به خاطر عجله ای که دارند این موضوعات را در فضای مجازی مطرح می کنند؛ در حالی که باید ابتدا فارغ التحصیل شوند تا اقدامات بعدی طبق روال اداری پیش برده شود.
مهدی زاده در رابطه با ارائه دادن فرم شماره ۷ بیان داشت: ۱۳ بهمن ماه پایان ثبت نمرات در سیستم می باشد و تا استاد نمرات را ثبت نکند نمی توانیم به صادرکردن این فرم اقدام کنیم.
وی با اشاره به اینکه صادر شدن فرم فارغ التحصیلی نزدیک به دو ماه طول می کشد، ادامه داد: این لطف در حق این دانشجویان صورت گرفته است و افراد را بسیج کرده ایم تا به محض ثبت نمرات در جهت صادر کردن این فرم اقدام کنند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر بیرجند تصریح کرد: متاسفانه یک نگرانی کاذب در خصوص استخدامی دانشجو معلمان دبیری ایجاد شده است که صحت ندارد و این اطمینان را داشته باشند که استخدام خواهند شد.
مهدی زاده گفت: برای ورودی های ۹۱ نیز تا زمانی که فارغ التحصیل نشده بودند و نمراتشان اعلام نشد نیز فرم شماره ۷ را صادر نکردیم و برای این افراد نیز به همین شکل عمل خواهد شد و هنگامی که نمراتشان ثبت شد در جهت ارائه کردن این فرم اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: گواهی موقت اکنون به جهت برطرف شدن برخی مشکلات به سرعت صادر می شود و هیچگونه نگرانی در این رابطه نیز وجود ندارد و امیدواریم قبل از ۱۳ اسفندماه صادر شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر بیرجند در پایان گفت: دانشجویان نباید به آنچه در فضای مجازی مطرح می شود اعتماد کنند زیرا برخی افراد اذهان دانشجویان را مشوش می کنند و اگر موضوعی باشد ابتدا به ما خبر می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=514148
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه