• ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

بکارگیری مربیان حق‌التدریس منوط به آزمون استخدامی شد

بکارگیری مربیان حق‌التدریس منوط به آزمون استخدامی شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون شرط اولیه استخدام معلمان حق التدریسی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مقرر شد که آزمونی برای نیروهای حق التدریس توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام این خبر که پرونده استخدام معلمان حق‌التدریسی در این کمیسیون بسته شد، از تعیین تکلیف نهایی آن در صحن علنی مجلس خبر داد.
سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر  روز گذشته (سه شنبه 23مهرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: این نشست با حضور کارشناسان مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی کشور برگزار شد و به موضوع مهم تعیین تکلیف حق معلمان حق التدریسی اختصاص داشت.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به رد کلیات طرح جذب حق التدریسی‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات و رأی آوری آن در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: بر همین اساس مقرر شد جزئیات این طرح مجددا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گیرد و به صحن علنی بازگردد.
وی با بیان اینکه تصمیم گرفته شد که افرادی که شامل مصوبه شهریور ماه سال 95 معلمان حق التدریسی می‌شوند با لحاظ شرایطی به کار گرفته شوند، ادامه داد: بر اساس تصمیم اخذ شده در کمیسیون مقرر شد آزمونی از سوی سازمان سنجش برای این افراد برگزار شود و حد نصاب نمره قبولی در این آزمون نیز از سوی آموزش و پرورش تعیین شود.
میرزاده اضافه کرد: همچنین ظرفیت پذیرش برای اینکه چه تعداد نفر در کدامیک از شهرستان‌ها و در چه رشته‌ای و چه مدت به کار گرفته شوند نیز از سوی سازمان اداری استخدامی کشور تعیین شود؛ ضمن اینکه نحوه اجرای آیین نامه اجرایی این قانون نیز در هیأت دولت به تصویب برسد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: این چارچوب کلی در نشست دیروز کمیسیون مورد توافق قرار گرفت که باید در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد و در صورت رأی مثبت نمایندگان به شورای نگهبان خواهد رفت و در صورت تأیید شورا این مهم تبدیل به قانون خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=885012
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k