• ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام حق التدریسی ها منوط به برگزاری آزمون است

استخدام حق التدریسی ها منوط به برگزاری آزمون است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۱۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 اعلام شرایط استخدام حق‌ التدریسی ها در آموزش‌ و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نیروهای حق التدریس جهت تعیین تکلیف باید در آزمون استخدامی که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود، شرکت نمایند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشمولان طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس باید در آزمون استخدامی که از سوی سازمان سنجش ویژه آنها برگزار می‌شود، شرکت کنند.
محمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به این توافق رسیدند تا در بحث تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، آزمون استخدامی برای این افراد برگزار شود.
وی افزود: مشمولان طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس مربوط به سال‌های 94 و 95 باید از طریق شرکت در آزمون استخدامی که ویژه این افراد برگزار می‌شود به تناوب در طول برنامه ششم توسعه در آموزش‌وپرورش جذب شوند.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آزمون استخدامی چند نقش دارد و باعث می‌شود تا افرادی که موفق می‌شوند براساس اولویت‌های آموزش‌وپرورش در مدارس کشور مشغول به کار شوند.
بیرانوند بیان کرد: طرح مذکور در حال حاضر برای ورود به صحن علنی مجلس در نوبت قرار دارد و در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. همچنین در آخرین جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی این موضوع تصمیم گرفته شد آزمونی از سوی سازمان سنجش برای این افراد برگزار شود و حد نصاب نمره قبولی در این آزمون از سوی آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
به گزارش تسنیم، پیش از این آموزش‌وپرورش ضمن مخالفت با جذب این افراد بدون برگزاری آزمون در دلایل مخالفتش اعلام کرده بود: 121هزار نفر مشمول طرح هستند که 65 درصد ظرفیت جذب معلم در برنامه ششم توسعه (185هزار نفر حداکثر سهمیه استخدام تا سال 1399) است. 94 درصد افراد مشمول طرح زن هستند و 93 درصد افراد مشمول طرح در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ سکونت دارند. رشته تحصیلی 44 هزار و 770 نفر (37 درصد افراد مشمول طرح) مطابق با رشته‌های تدریس دوره متوسطه نظری است که تا سال 1399 به آنها نیاز نیست (زن).

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=891010
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k