• ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۸۰ شهر برگزار شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۸۰ شهر برگزار شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون نظام مهندسی با 157 هزار داوطلب

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت 157 هزار داوطلب در 80 شهر برگزار شد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته مهندسی با شرکت ۱۵۷ هزار داوطلب در ۸۰ شهر از روز گذشته ۸ دی آغاز شده و امروز ۹ دی به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سومین مرحله آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال جاری از روز گذشته ۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی در ۷ رشته مهندسی آغاز شد و صبح امروز هم ادامه یافت.

این آزمون طی سه نوبت در صبح و عصر روز ۸ دی ماه و صبح امروز ۹ دی‌ماه برگزار شده است. دیروز  ۸ دی‌ماه آزمون در رشته‌های عمران- نظارت، معماری- نظارت، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار شد. دیروز در نوبت عصر آزمون در رشته‌ها و صلاحیت‌های عمران- اجرا، مکانیک- اجرا، معماری- اجرا، برق- اجرا، مکانیک- نظارت و برق- نظارت برگزار شد.

صبح امروز ۹ دی‌ماه نیز متقاضیان در رشته‌ها و صلاحیت‌های عمران- محاسبات، مکانیک- طراحی و برق- طراحی در آزمون شرکت کردند.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، آزمون ورود به حرفه مهندسان غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان با کسب نمره ۵۰ قبول‌شده این آزمون‌ها محسوب می‌شوند. در این دوره از آزمون‌ها ۱۵۷ هزار نفر شرکت کرده‌اند که ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان را آقایان و حدود ۲۲ درصد از آنها را بانوان تشکیل‌ می‌دهند. همچنین استان تهران با ۲۵ هزار نفر شرکت‌کننده بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان و استان بوشهر با یکهزار و ۱۵۰ نفر شرکت کننده کمترین شرکت‌کنندگان را در این دوره از آزمون‌ها به خود اختصاص داده است.

آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان تهران در شهرهای اسلامشهر، تهران، دماوند، شهریار، ورامین (پیشوا) برگزار شد.

در سال جاری علاوه بر این آزمون، آزمون ورود به حرفه مهندسان در تیرماه شامل طراحی معماری و شهریورماه در تمامی رشته‌ها به شکل تستی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2682004
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد