آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در سال 99

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه های منتظر: ۰ دیدگاه
  • ارسال کننده: (admin (علی احمدزاده))
اطلاعات بیشتر

آگهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه


خبر 1 مهر 99: دریافت کارت آزمون وکالت قوه قضائیه سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائيه در سال 99 فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 30 شهریور 99: اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون وکالت دادگستری – قوه قضائیه سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدينوسيله به اطلاع متقاضيان شركت در آزمون وکالت قوه قضائيه در سال 1399 مي‌رساند كه آزمون صبح روز جمعه مورخ 99/07/04 در 32 شهرستان كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
لينك مربوط به پرينت كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه 99/07/01 بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن شماره پرونده واطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
1-در صورت مشاهده مغايرت در بندهاي 1 ،2 ،3 ،4 ،8،7، 9، 10، 11 و 12 كارت شركت در آزمون شما، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور در قسمت ويرايش اطلاعات حداكثر تا تاريخ 99/07/04 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.
تبصره: چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهميه ثبت نامي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (براي متقاضیان متقاضي استفاده از سهميه بنيادشهيد- سپاه پاسداران-ستادكل نيروهاي مسلح و وزارت جهاد كشاورزي) لازم است جهت اعلام مغايرت حداكثر تا تاریخ 99/07/04 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایيد تا درصورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه مورد نظر براي شما اعمال گردد؛ در غيراينصورت با سهميه آزادگزينش خواهيد شد و هيچگونه اعتراضي قابل قبول نمي‌باشد.
تذكر مهم در خصوص سهميه: متقاضیاني كه در زمان ثبت نام متقاضي استفاده از سهميه بوده اند و سهميه درخواستي آنان از طرف ارگان ذيربط مورد تاييد قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ويرايش اطلاعات و اصلاح سهميه، عدم تاييد سهميه خود را از ارگان ذيربط پيگيري نمايند.
2- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي ذيل وجود دارد متقاضیان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 ظهر و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 99/07/03 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره 1 و 2 ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند:
الف – چنانچه نسبت به بندهاي 5 و 6 (جنس و معلوليت ) معترض هستيد.
تبصره: درخصوص بند 6 (معلوليت) چنانچه نيازمند منشي مي باشيد و خواستار اعمال بندفوق مي‌باشيد، لازم است فرم مخصوص معلوليت تاييد شده را از سازمان بهزيستي دريافت و تحويل باجه رفع نقص نمائيد تا اقدامات لازم در اين خصوص بعمل آيد.
ب- چنانچه عكس روي كارت متقاضی داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «2» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند، موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
ج- زمان و محل برگزاري آزمون
آزمون همه متقاضیان صبح روز جمعه مورخ 99/07/04 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون متقاضیان درج شده است.
د‍‍ ـ يادآوري هاي‌ مهم‌
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ماسک الزامي است.
2- در ورودي حوزه هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
3- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن، يك سنجاق يا سوزن و ماسک به همراه داشته باشد.
4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم درآزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.
5- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. به همراه داشتن هر گونه وسيله غير مجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و يا دستبند هوشمند حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون طبق قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري موجب محروميت از گزينش در آزمون مي شود.
هـ- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:
– زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
– برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
– از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
– هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
– همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان زمان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
– حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
– به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
– در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
– برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
– از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
– هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
– در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
– در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.
– به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
– لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
– سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
و – تکمیل فرم خوداظهاری
– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ 99/07/02 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات افراد تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
ز – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ 99/07/03 با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند 2 همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.

جهت مشاهده محل رفع نقص كارت و برگزاری آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 13 مرداد 99: اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ ثبت نام در آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال 99 تا روز یکشنبه 19 مرداد ماه تمدید شده است.
به اطلاع داوطلبان آزمون وکالت قوه قضائیه سال 1399 مي رساند پيرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام مورخ 99/05/05، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه در بازه زماني (99/05/05 لغايت 99/05/12) براي ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان ثبت نام بتوانند تا روز یکشنبه مورخ 99/05/19 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند. بنابراين ضرورت دارد متقاضيان، در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه شرايط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.
ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، مي توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.
همچنین متقاضیان لازم است به موارد ذیل توجه داشته باشند:
1- متقاضیانی که فاقد کارت پایان خدمت هستند می بایستی در زمان تکمیل بند مربوطه در قسمت سریال کارت پایان خدمت شماره ی 02123055000 و در قسمت تاریخ پایان خدمت تاریخ 29 شهریور 1400 را درج نمایند.
2- آن دسته از متقاضیانی که موفق به اخذ گواهی اشتغال به تحصیل یا فارغ التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل خود نشده اند می توانند در قسمت ارسال مدارک، کارنامه یا برنامه تحصیلی ترم آخر خود را بارگذاری نمایند.
3- متقاضیان پذیرفته شده آزمون وکالت سال 1398 که به دلیل تغییر حوزه قضایی خود در آزمون وکالت سال 1399 ثبت نام می کنند، در قسمت ارسال مدارک، کارنامه قبولی سال 1398 را بارگذاری نمایند.


آگهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه – 5 مرداد 99

مركز وكلاء، كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائيه، در اجرای بند «ب» ماده 4 آئین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب 97/11/27 ‌از متقاضیان اخذ پروانه وکالت دادگستری جهت شرکت در آزمون ثبت نام به عمل می آورد. مهلت ثبت نام تا 12 مرداد 99 می باشد.
آزمون در روز جمعه 1399/07/04 با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

> شرایط

1) تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2) داشتن حداقل 24 سال تمام شمسی و حداکثر 65 سال تمام شمسی در زمان صدور پروانه
تبصره : شرکت در آزمون برای افرادی که در زمان آزمون شرط سنی را ندارند اما در زمان صدور پروانه (در صورت قبولی در فرایند های آزمون و احراز صلاحیت) شرط سنی را داشته باشند، بلامانع است.
3) دارا بودن دانشنامه لیسانس یا بالاتر در رشته حقوق (از دانشكده های حقوق داخل یا خارج کشور که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد) یا دانشنامه لیسانس در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح.
تبصره 1: کسانی که فاقد مدرک کارشناسی حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی یا معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی با تایید مرجع صالح بوده و فقط دارای مدارک بالاتر آن هستند حق شرکت در آزمون را ندارند؛ بنابراین از ارائه مدارک بالاتر به جز مدارك کارشناسی عنوان شده خودداری نمایند.
تبصره 2: مدرک معادل حوزوی مدرکی است که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.
تبصره 3: دارندگان مدارك کارشناسی ناپیوسته حقوق با مدرك کاردانی مرتبط به شرط آن که واحدهای دروس دوره کارشناسی حقوق را گذرانده باشند مجاز به شرکت در آزمون هستند.

> مدارک مورد نياز

داوطلبان محترم لازم است تصویر اسكن شده مدارک زیر را در هنگام ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند:
1) یک قطعه عكس 4×3 با زمینه روشن و رعایت شئونات اسلامی با بدون حاشیه های زاید و به شكل jpg و با اندازه حدود 595 در 842 pixels و با وضوح تصویری 72 dpi
2) تمام صفحات شناسنامه
3) کارت ملّی
4) گواهی فراغت از تحصیل یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق (گرایشهای مختلف حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی) از دانشكده های معتبر داخلی یا خارجی (در حالت اخیر، به شرط ارزیابی رسمی)
5) مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه برای آقایان (کارت پایان خدمت،گواهی معافیت دائم یا موقت) و در خصوص افرادی که در حال سپری کردن خدمت وظیفه عمومی هستند یا در مهلت قانونی اعزام به خدمت پس از اتمام معافیت تحصیلی هستند، مدارک مثبت این وضعیت باید ارسال شود. بدون حاشیه های زاید به شكل jpg و با اندازه حدود 213 در 312 pixels و با وضوح تصویری 72 dpi
6) پروانه وکالت ویژه دارندگان پروانه وکالت که برای تغییر حوزه قضایی خدمت در آزمون شرکت میکنند.
یادآوری مهم
با توجه به مشكالت بوجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنها توسط دیگران انجام میشود رخ داده است، تاکید میگردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
تبصره ۱: داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره و رتبه در هر دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی میشوند برای اخذ ۱ پروانه وکالت باید شرایط مقرر در ماده 5 آئين نامه اجرایی مركز و سایر قوانین و مقررات حاکم بر اخذ پروانه وکالت و مفاد آنها را دارا باشند. آگاهی از این شرایط و مقررات هنگام ثبت نام در آزمون بر عهده داوطلبان است و مسئولیت عدم احراز شرایط در قوانین مذکور متوجه ایشان خواهد بود. قبولی در هر یک از مراحل آزمون یا مصاحبه علمی و شخصیتی برای شرکت کنندگانی که شرایط ذکر شده در قوانین و آیین نامه های مربوطه را نداشته باشند هیچگونه حقی ایجاد نمیکند.
تبصره 2 :داوطلبان هنگام ثبت نام نباید مشمول شرایط غیبت از خدمت وظیفه عمومی باشند.
تبصره3 :مطابق مصوبه هيئت محترم نظارت بر وكال، كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده، در خصوص پذیرفته شدگان آزمون وكالت سال 1399 سرباز كارآموز پذیرفته نمی شود. بنابراین داوطلبينی كه به هر نحوی مشمول خدمت سربازی می باشند یا پس از فراغت از تحصيل مشمول خواهند شد، باید حداكثر تا تاریخ 1400/06/29 كارت پایان خدمت یا معافيت از خدمت خود را ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه مدرک مربوطه، پذیرفته شدن داوطلب در آزمون و مصاحبه هيچگونه حقی ایجاد نمی كند.
تبصره 4: داوطلبینی که در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند، باید حداکثر تا تاریخ 1400/06/29 گواهی فراغت از تحصیل خود را ارائه نمایند؛ در صورت عدم ارائه مدرك مربوطه، پذیرفته شدن داوطلب در آزمون و مصاحبه هیچگونه حقی ایجاد نمیکند.

> نحوه ثبت نام

1) کلیه متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه داوطلبان باید از روز یکشنبه مورخ 1399/05/05 لغایت روز یکشنبه مورخ 1399/05/12 با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور میشود ثبت نام منحصراً به صورت الكترونیكی میباشد و داوطلبان لازم است از طریق درگاه اینترنتی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول میباشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.
2) متقاضیان در هنگام ثبت نام لازم است با استفاده از کارتهای بانكی عضو شتاب نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند.
3) متقاضیان در هنگام ثبت نام، حق انتخاب صرفاً سه استان (به ترتیب اولویت) جهت محل خدمت را دارا می باشند.

> پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی

متقاضیان واجد شرایط میبایست نسبت به پرداخت وجه ثبتنام به مبلغ 1،500،000 (یک میلیون و پانصد هزار) ریال به صورت الكترونیكی و یا از طریق کارتهای بانكی متصل به شبكه شتاب اقدام نمایند. لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه واریز خواهد شد. متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت كارت شركت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 99/07/01 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 1399/07/04 با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

خبر 4 مرداد 99: آغاز ثبت ‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه از 5 مرداد 99 (منبع: خبرگزاری ایسنا)

داوطلبان شرکت در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۹۹ برای ثبت نام در این آزمون می‌توانند از فردا، ۵ مرداد، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز وکلای قوه قضاییه ثبت نام آزمون وکالت این مرکز از یک‌شنبه ۵ مرداد تا یک‌شنبه ۱۲ مرداد ادامه دارد. علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده قوه قضاییه، در این ارتباط گفت: در سال ۹۹ آزمون وکالت به منظور رفاه حال داوطلبین و فرصت کافی برای انجام مرحله دوم پذیرش کارآموز وکالت که مصاحبه علمی و روان‌شناسی است، زودتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.
آزمون وکالت مرکزی وکلای قوه قضائیه در حالی برای دومین سال بصورت یکپارچه و سراسری برگزار خواهد شد که سال گذشته ۱۰۷ هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند. از این تعداد بیش از ۵ هزار نفر پس از پشت سرگذاشتن آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی پذیرفته شدند.
دومین آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه، جمعه ۴ مهر ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.


لینک های مفید و مرتبط
لیست صفحات مفید
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
درصدها و کارنامه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی دانلود رایگان اصل دفترچه های آزمون استخدامی
سوالات استخدامی خود را از ایران استخدام بپرسید معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
لیست صفحات مرتبط
صفحه اخبار آزمون استخدام وزارت دادگستری صفحه اخبار آزمون وکالت دادگستری
صفحه اخبار آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم صفحه اخبار آزمون مترجم رسمی قوه قضاییه
صفحه اخبار فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی  صفحه اخبار آزمون استخدامی قوه قضاییه 
صفحه اخبار آزمون تصدي منصب قضا صفحه اخبار آموزش و اشتغال کارآموزان قضایی
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید


اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید
  • نویسنده: واینساناز
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۴:۵۱
  • کد دیدگاه: ۳۱۳۶۰۱۴

جوابا کی میاد؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: واینساناز
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۳:۴۳
  • کد دیدگاه: ۳۱۴۱۸۹۸

کسی نیست ج بده

پاسخ دهید
  • نویسنده: ساناز
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۳:۳۵
  • کد دیدگاه: ۳۰۸۶۲۸۴

سلام توروخدا جواب بدین من امروز دیدم برای یه ازمون وکلا نوشته بیست شهریور امتحان بوده اما تاریخ ازمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه چهار مهر بود اخ کی عوض شد یا این نیست توروخدا یکی جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۹:۲۲
  • کد دیدگاه: ۳۱۰۸۵۲۲

نه نبوده

پاسخ دهید
جهت عضویت در صفحه اینستاگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی