۷ سال پیش

آغاز توزیع «رفاه کارت» و «اتکا کارت» بین فرهنگیان ۵ استان کشور
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ادارات کل آموزش و پرورش ۵ استان کشور، توزیع رفاه کارت و اتکا کارت را آغاز کردند.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سید شهاب‌الدین غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «چه تعداد از فرهنگیان از رفاه کارت و اتکا کارت استفاده می‌کنند؟»، اظهار داشت: آمار تعداد دقیق فرهنگیان تحت پوشش این طرح را ندارم.
غندالی افزود: فکر می‌کنم به ادارات کل آموزش و پرورش 5 استان کشور بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در این خصوص ابلاغ شده است و آنها شروع به تحویل کارت‌ها به متقاضیان کرده‌اند.
به گزارش فارس، تسهیلات رفاه کارت به مبلغ 10 میلیون تومان با نرخ صفر و اقساط 10 ماهه و اتکا کارت به مبلغ 15 میلیون تومان با نرخ مصوب بانک مرکزی و اقساط 36 ماهه در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599008
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد