• ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز طرح کسر از خدمت سربازی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها

آغاز طرح کسر از خدمت سربازی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

طرح کسر از خدمت سربازی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: طرح اجرای طرح کسر از خدمت سربازی در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها آغاز شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از اجرای طرح کسر از خدمت سربازی در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح توسعه پژوهش در حوزه دفاع مقدس است که در استان البرز نیز اجرا می شود. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» روز یکشنبه افزود: با توجه به استقبال دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی کشور از طرح کسر از خدمت سربازی در سال‌های گذشته در سال جاری نیز با هدف توسعه پژوهش در حوزه دفاع مقدس و افزایش پایان نامه‌های دانشجویی در این زمینه مجوزی جهت اجرای کسر از خدمت سربازی از طرف ستادکل نیروهای مسلح کشور صادر و به ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز بر اساس این ابلاغیه در سال جاری نیز نسبت به جذب مشمولان خدمت سربازی متقاضی طرح کسر از خدمت در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد استفاده خواهد کرد.

اسلامی با بیان اینکه امیدواریم اجرای این طرح بتواند به پژوهش‌های عمیق و کاربردی در حوزه دفاع مقدس منجر شود، خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان یک ضرورت بسیار مهم است که دانشجویان می‌توانند از فرصت فراهم شده در طرح کسر از خدمت جهت پژوهش و ارائه کتاب یا پایان نامه استفاده کنند و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام موثری بردارند.

وی گفت: میزان کسر از خدمت در این طرح با توجه به پروژه مصوب شده به میزان حداکثر ۱۲ ماه هست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2739156
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد