• ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

ابلاغ قانون تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین

ابلاغ قانون تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اجرای مرحله اول رتبه بندی معلمان مهر آفرین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: بند 9 قانون ترمیم بودجه 1401 تبدیل وضعیت نیروهای موسوم به مهرآفرین ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، یوسف نوری روز یکشنبه در یازدهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولت سیزدهم به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.
وی در پاسخ به پرسش یک معلم درباره تعیین تکلیف وضعیت مهرآفرینان اظهار کرد: مرحله اول رتبه بندی برای این معلمان اجرا شده است.
براساس قانون و بند ۹ مصوبه مجلس اقدامات لازم برای تعیین تکلیف کارآفرینان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، یوسف نوری روز یکشنبه در یازدهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولت سیزدهم به درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.
وی در پاسخ به پرسش یک معلم درباره تعیین تکلیف وضعیت مهرآفرینان اظهار کرد: مرحله اول رتبه بندی برای این معلمان اجرا شده است.
براساس قانون و بند ۹ مصوبه مجلس اقدامات لازم برای تعیین تکلیف کارآفرینان انجام خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به درخواست یکی از معلمان برای تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات، اظهار کرد: در این خصوص طبق قوانین اقدام می شود و نیروهای خرید خدمت براساس تکلیفی که شده است و از این‌ پس جذب این افراد فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی خواهد بود.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره تعیین تکلیف وضعیت آموزش دهنده‌های سوادآموزی اظهار کرد: فرمان امام خمینی(ره) در تاسیس نهضت سوادآموزی این بود که خود مردم، مردم را باسواد کنند.
نوری در پاسخ به پرسش یک معلم برای ارتباط معلمان و دانش آموزان با وزارت آموزش و پرورش، گفت: چون اولیاء یکی از ارکان مدرسه هستند، باید شنوای حرف‌های آنان باشیم که در این زمینه طرحی به نام زنگ مدرسه مطرح است و اگر راه‌اندازی شود، از طریق آن والدین می‌توانند پیام‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: اولیاء از طریق بستر شبکه شاد می‌توانند در بخش لینک سئوال از وزیر، نظر، پیشنهاد و پرسش های خود را اعلام کنند و بخشی هم در سایت وزارتخانه برای ارتباط مردم با وزیر ایجاد شده است.
نوری همچنین درباره رای شماره ۱۵۵۳ دیوان عدالت اداری برای بازنشستگان فرهنگی خدمت کرده در خارج از کشور، گفت: این رای مربوط به سال ۹۷ بود اما مطالبات باقیمانده در بدهی‌های وزارت پیش‌بینی شده است و تمام تلاش را برای پرداخت این دیون انجام می‌دهیم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمانی که به خارج از کشور می‌روند، حقوق خود را طبق نرخ ارز دریافت می‌کنند و مطالبات این همکاران که ۱۷۰ میلیارد تومان است که در بودجه پیش‌بینی نشده بود از حساب آموزش و پرورش کسر و به حساب این همکاران پرداخت شده است.
وی درباره افزایش هزینه بیمه حوادث دانش آموزان اظهار کرد: هزینه این بیمه به دلیل افزایش میزان خدمات افزایش یافته است.
نوری یادآوری کرد: مدرسه مجازی ایرانیان برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در حال راه‌اندازی است و در این زمینه اگر الگوهایی برای آموزش مجازی وجود داشته باشد، استقبال می‌کنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: راه اندازی جشنواره مسابقات ورزشی فرهنگیان از امسال و آغاز ساخت ۲ هزار و ۱۰۰ زمین مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی نیز از اقدامات است و تاکنون ساخت یک هزار و ۱۰۰ مورد از این پروژه ها به اتمام رسیده است.
نوری همچنین اعلام کرد: از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت چادرملو، ساخت شهرک آموزشی - تربیتی کوثر در شهر اردکان آغاز شد تا مدارسی در آنجا احداث شود که به پوشش دانش‌آموزان این منطقه کمک کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2690446
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k