• ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

ابلاغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به سیستان و بلوچستان

ابلاغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به سیستان و بلوچستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اختصاص تسهیلات اشتغال خانگی در سیستان و بلوچستان

خبر 5 تیر 1401: ابلاغ 1100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به سیستان و بلوچستان

علاقمندان به مشاغل خانگی به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان می توانند نسبت به دریافت تسهیلات 1100 میلیارد ریال در این استان ابلاغ شده اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از ابلاغ سهم تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی سال ۱۴۰۱ به این استان خبر داد.

حامد آرامش در گفت وگو با ایسنا- گفت: هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی در سال جاری به استان ابلاغ شد.

وی افزود: این میزان منابع تسهیلات مشاغل خانگی در مقایسه با سال قبل  70 درصد افزایش یافته و با اولویت به پشتیبانان حقیقی، حقوقی و پیشرانان اقتصادی توزیع می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: ۴ بانک رفاه کارگران، توسعه تعاون، پست بانک و کشاورزی بعنوان بانک های  عامل این طرح معرفی شدند .

آرامش اظهار داشت: بر این اساس ۴۵۰ میلیارد ریال به بانک توسعه تعاون، ۳۲۰ میلیارد ریال به بانک رفاه کارگران، ۱۹۵ میلیارد ریال به پست بانک و ۱۵۰ میلیارد ریال به بانک کشاورزی اختصاص یافته است.

وی گفت: از مجموع اعتبارات سال قبل مشاغل خانگی، بالغ بر 690 میلیارد ریال توسط بانک های عامل در استان به متقاضیان پرداخت شد و 1489 نفر مشغول بکار شدند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه یکی از بخش های پرظرفیت و پرکشش برای متقاضیان بویژه بانوان حوزه مشاغل خانگی است، تصریح کرد:  در دولت مردمی سیزدهم با حذف امضای طلایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، شرایط برای ورود افراد و علاقمندان برای کارآفرینی متناسب با مزیت های منطقه ای فراهم شده است.

آرامش یادآور شد: مهارت آموزی راه میانبری برای رسیدن به دروازه های اشتغال است و متقاضیان می‌توانند پس از گذراندن دوره های مهارت برای اخذ تسهیلات به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2588483
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد