• ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • 1k نظر «نمایش»

اجرای قانون کاهش مدت خدمت سربازی حداکثر تا اوایل شهریورماه

اجرای قانون کاهش مدت خدمت سربازی حداکثر تا اوایل شهریورماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون کاهش مدت خدمت سربازی حداکثر تا اوایل شهریور ماه اجرا خواهد شد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌و‌گو با پانا درخصوص اجرای قانون کاهش مدت سربازی، اظهار کرد: «شورای نگهبان با کلیات ۱۴ ماه که شامل دوره آموزشی نیز می‌شود، موافقت کرد. دو موضوع دیگر نیز داشتیم که یکی از آنها این است که اشخاص ۳۵ سال سن با دو فرزند معاف شوند که متاسفانه شورای نگهبان این بند را رد کرد و مشخص است که تحت فشار ستاد کل نیروهای مسلح نظر دادند. بر همین اساس اخیرا‌ نامه‌ای به شورای نگهبان نوشتم و اعلام کردم، اصلی که شورا به آن استناد کرده به این بند مرتبط نیست.»

وی افزود: «از لحاظ حقوقی و قانونی اگر مجلس اصرار کند، شاید مجددا این بند مورد بررسی قرار گیرد.»

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه معافیت افراد با ۳۵ سال سن و دو فرزند رد شد، گفت: «اگر به دنبال تعالی و افزایش جمعیت هستیم، باید افرادی که با سن ۳۵ سال دو فرزند دارند را تشویق کنیم.»

ابوترابی بیان کرد: «درباره دانشجویان خارج از کشور که دارای مشکلات عدیده بودند به ستاد کل اختیار داده شد تا برای رفع مشکلات آنها اقدام کند که با این بند نیز موافقت شد.»

این عضو کمیسیون شوراها در مجلس درخصوص زمان اجرای این قانون نیز گفت: «زمانی که برنامه هفتم ابلاغ شود، قانون کاهش مدت سربازی اجرایی می‌شود. بررسی و رفع ایراد برنامه هفتم در دستور کار است و پس از ابلاغ، اجرایی می‌شود. پیش‌بینی ما این است که حداکثر تا اوایل شهریور اجرایی شود.»

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2854609
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k