• ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

احتمال برگزاری کنکور اختصاصی جذب معلم از سال ۱۴۰۳

احتمال برگزاری کنکور اختصاصی جذب معلم از سال ۱۴۰۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کنکور ویژه برای جذب معلم از سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس دانشگاه فرهنگیان از احتمال برگزاری کنکور اختصاصی جذب معلم از سال 1403 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی اظهار کرد: یکی از مصوبات هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان جذب دکتر معلمان به عضو هیئت علمی دانشگاه است و افرادی که برای مصاحبه دعوت شدند عمدتا از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های خوب کشور هستند به عنوان مثال فردی که فارغ‌التحصیل دکترای ریاضی دانشگاه شریف است به عنوان معلم در یکی از مدارس روستاهای مرزی فعالیت می‌کند.
وی افزود: از این به بعد دانشجو معلمان پس از پایان دوره تحصیل باید آزمون جامع داشته باشند و باید 12 مهارت را فرابگیرند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: این دانشگاه 64 پردیس و 34 مرکز در کشور دارد و از این به بعد هر استان یک دانشگاه تربیت معلم خواهد داشت و  پردیس‌ها تجمیع می‌شوند.
صحرایی درباره شیوه‌های جذب دانشجو معلمان، بیان کرد: اکنون تنها شیوه جذب معلم دوره 4 ساله است اما شیوه‌های دیگری هم داریم مانند دو مدرکی و افراد بعد از گذراندن نیمی از واحدهای درسی و معدلی که اعلام خواهد شد و تایید در گزینش به عنوان معلم وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و این مسیر باعث تقویت علوم پایه در کشور خواهد شدو اکنون رشته‌های آموزش فیزیک، شیمی، زیست شناسی و کودکان با نیازهای ویژه مدنظر است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره برخی سیاست‌های مصوب گفت: دانشگاه فرهنگیان باید آیین‌نامه جذب استعدادهای برتر دانش‌آموزی در حوزه‌های مختلف را برای تصویب به ستاد تعلیم و تربیت ارائه دهد همچنین وزارت علوم و آموزش و پرورش کنکور اختصاصی تربیت معلم را با مواد آموزشی مشخص و زمان مشخص طراحی کنند همچنین مشارکت دانشگاه‌های منتخب و حوزه‌های علمیه در تربیت معلم را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2711774
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k