• ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

احتمال کاهش ساعت کاری کارکنان دولت به ۴۰ ساعت

احتمال کاهش ساعت کاری کارکنان دولت به ۴۰ ساعت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ساعت کاری کارکنان دولت از 44 به 40 ساعت کاهش می یابد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: در صورتی که مجلس تصویب نماید ساعت کاری کارکنان دولت از 44 ساعت به 40 ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت در صورت تصویب مجلس، ساعت کاری کارکنان دولت از ۴۴ به ۴۰ ساعت تقلیل پیدا خواهد کرد یعنی در هفته چهار ساعت کاهش خواهیم داشت.

میثم لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر ساعت کاری، اظهار کرد: منتظر هستیم که این مصوبه در مجلس مطرح و پیش از لایحه برنامه توسعه هفتم مصوب شود تا تکلیف ما هم مشخص شود. بر این اساس ساعت کاری کارکنان دولت که از ۴۴ به ۴۰ ساعت تقلیل پیدا کرده، در هفته چهار ساعت کاهش خواهد داشت. ما بررسی کرده‌ایم. اگر ساعت کاری را کاهش دهیم روی عملکرد تاثیر منفی ندارد.

وی افزود: درباره روزهای تعطیل از آنجایی که در شهرستان‌ها یک روز تعطیل است، با هدف عدالت میان تهران و شهرستان‌ها پیشنهاد این است که در شهرستان‌ها هم روزهای کاری همان ۵ روز باشد. درباره تعیین روز تعطیلی ما پیشنهاد خاصی نداشتیم و دوستان در مجلس پیشنهادشان این بود که روز را تعیین کنیم و به نظر جزو اختیارات دولت است؛ اگر قانون شود، ما باید تبعیت کنیم، ولی تا الان جزو اختیارات قوه مجریه بوده است.

لطیفی درباره تعیین تکلیف تعطیلی کارکنان، گفت: اختیار اینکه پنجشنبه تعطیل باشد یا شنبه با دولت است. هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است؛ فعلا بنای ما تعطیلی در پنجشنبه است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به مصوبه امروز دولت درباره بحث انتقال کارمندان به کلانشهرها بود اشاره کرد و گفت: در این مصوبه در خصوص بانوانی که به تبعیت از همسرشان یا سرپرست قانونی‌شان که محل کار آنها در تهران و یا کلانشهرها است، تصمیم گرفته شد که امکان جابجایی داشته باشند.

لطیفی ادامه داد: همچنین برای کسانی که معلولیت دارند و امکان برطرف کردن مشکلات‌شان و یا تجهیزات توانبخشی در محل سکونتشان وجود ندارد اما در کلانشهرها وجود دارد این مجوز از هیات وزیران اخذ شد که امکان جابجایی داشته باشند.

مشاهده صفحه جامع اخبار ساعت کاری کارمندان و کارگران

مشاهده صفحه جامع اخبار مرتبط با کارمندان

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2753784
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد