• ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

اخبار و جزئیات یارانه نقدی - سال ۹۹

اخبار و جزئیات یارانه نقدی - سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

یارانه معیشتی - یارانه نقدی

جهت ورود به صفحه آخرین اخبار و جزئیات یارانه نقدی کلیک نمایید


خبر 20 آذر 99: یارانه نقدی آذر ماه امشب واریز می شود (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یکصد و هجدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه امشب به حساب سرپرستان خانواده واریز می‌شود.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یکصد و هجدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه ششمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.


خبر 17 آذر 99: اعلام زمان واریز یارانه نقدی آذرماه (منبع: خبرگزاری تسنیم)

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها،‌ یارانه نقدی آذرماه پنج‌شنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" یکصد و هجدهمین " مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه سال جاری به ازای هر نفر 455,000 ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24:00 روزپنج شنبه مورخ 1399/09/20 به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی انجام شده، این ماه ششمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.


خبر 19 آبان 99: یارانه نقدی آبان فردا واریز می‌شود (منبع: خبرگزاری مهر)

یارانه نقدی آبان سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند یکصد و هفدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا این ماه پنجمین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.


خبر 17 شهریور 99: اعلام زمان واریز رایانه نقدی شهریور 99 (منبع: همشهری آنلاین)

یارانه نقدی در حالی پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که سومین قسط وام یک میلیون تومانی کرونا به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه خانوار کسر خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، یکصد و پانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به شهریورماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

کسر سومین قسط وام کرونا
بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه‌بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

آغاز کسر اقساط این تسهیلات از تیرماه بود و این ماه سومین قسط کسر خواهد شد.

گفتنی است؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.


خبر 21 مرداد 99: ارایه کارت خرید کالا به دهک های پایین جامعه (منبع: خبرگزاری همشهری)

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس طرحی که قرار است در این کمیسیون بررسی شود، دهک‌های پایین جامعه کارت خرید کالا دریافت می‌کنند.به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی با بیان اینکه این طرح به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بررسی می‌شود، افزود: بر این اساس تعداد ۷ دهک پایین جامعه شامل طرح شده و در قالب توزیع کارت خرید کالا تسهیلاتی را دریافت خواهند کرد.
وی هدف از ارائه این طرح را کمک به تامین معیشت مردم اعلام و اضافه کرد: این کمک‌ها به صورت یارانه نقدی نیست و در قالب کارت خرید کالای مورد نیاز ارایه و کارت‌ها هم در فواصل زمانی ۲ یا ۳ ماهه شارژ می‌شوند.
میرتاج الدینی اظهار کرد: این طرح در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و روز چهارشنبه نهایی و تصویب می‌شود و گزارش آن برای بررسی در صحن علنی آماده و فرستاده خواهد شد.
به گفته وی مزایای این طرح شامل حال هفت دهک پایین جامعه اعم از کل افرادی که یارانه‌بگیر هستند یا به منظور بهره‌مندی از طرح معیشت شناسایی شده‌اند، می‌شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون دهک‌های متوسط به پایین جامعه باید از کمک معیشت بهره‌مند شوند؛ به این معنا که افرادی که با افزایش تورم و گرانی درآمدشان پاسخگوی هزینه‌های زندگی نیست و در تامین معیشت خود با مشکل مواجه هستند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


خبر 20 مرداد 99: یارانه نقدی مرداد ماه امشب واریز می شود (منبع: خبرگزاری مهر)

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یکصد و چهاردهمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ امروز، دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، «یکصد و چهاردهمین»، مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۵.۲۰ به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد بود.
همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه دومین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند کسر خواهد شد.


خبر 9 مرداد 99: واریز یارانه مرداد ماه 99 (منبع: خبرگزاری تسنیم)

 سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها نهمین مرحله از یارانه معیشتی را رأس ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۹ مردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اگرچه این یارانه همواره دهم هر ماه پرداخت می‌شد اما به دلیل تقارن این روز با تعطیلی روز جمعه، این یارانه همچون ماه گذشته، یک روز زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
همزمان با افزایش قیمت بنزین در آبان ماه سال قبل، دولت اعلام کرد که هر ماه بخشی از مابه التفاوت ناشی از افزایش قیمت بنزین را در قالب یارانه معیشتی به گروه های هدف پرداخت می کند و برهمین اساس نیز تاکنون هشت مرحله واریز انجام شده است و امشب نهمین مرحله برای مردادماه پرداخت خواهد شد.
گفتنی است مبلغ  یارانه معیشتی همانند دوره‌های قبل به ازای هر نفر 55 هزار تومان خواهد بود و خانواده‌های دو نفره 103 هزارتومان، خانواده‌های سه نفره، 138 هزارتومان، خانواده‌های چهارنفره 172 هزارتومان، خانواده‌های 5 نفره و بیشتر 205 هزارتومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.


خبر 18 تیر 99: واریز یارانه تیر ماه زودتر از موعود (منبع: خبرگزاری برنا)

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام زمان واریز یارانه تیر ماه سال 1399 تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی انجام شده اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از همین ماه از یارانه سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.
میزان اقساط تعیین شده 35هزار تومان است که صرفا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.
یارانه نقدی صد و سیزدهمین مرحله مربوط به تیر امسال مشابه مراحل قبل و به ازای هر نفر 455،000 ریال خواهد بود که به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24:00 روز پنجشنبه 19 تیر 1399 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.


خبر 9 تیر 99: اعلام زمان واریز مرحله هشتم یارانه های معیشتی (منبع: خبرگزاری ایلنا)

هشتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش ایلنا، یارانه معیشتی برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.


خبر 8 تیر 99: تسهیلات کرونایی مرحله دوم ندارد (منبع: خبرگزاری مهر)

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیونی صحت ندارد، گفت:برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه فرستاده بودند، مجددا پیامک ارسال شد.
حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ارسال مجدد پیامک از سوی وزارت رفاه اظهار داشت: هفتم تیرماه با سرشماره v.refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره همراه دیگران ارسال کرده بودند، مجدداً پیامک ارسال شد.
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا افزود: برای کسانی که پیامک ارسال شده، حداکثر ۵ روز از زمان دریافت پیامک، مهلت تعیین شده است که کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.
وی افزود: برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر که پیش از این تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی، پرداخت شود.
میرزایی گفت: این افراد نیز باید کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام وی است، به ۶۳۶۹ پیامک کنند.
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد، گفت: این پیامک‌ها صرفاً به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و همچنین خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون تومانی مازاد می‌شوند، ارسال شده است.


خبر 29 خرداد 99: اعلام جزییات حذف یارانه موالید 99 (منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان)

حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات حذف یارانه موالید در سال ۹۹، اظهار کرد: هیئت وزیران آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۴) قانون بودجه، موضوع منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها را تصویب کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت یارانه موالید جدید مشروط به شناسایی وزارت رفاه شده است، افزود: در صورت موجود بودن منابع، کار پرداخت یارانه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت می‌گیرد.
شمس گفت: در بحث یارانه‌ها همواره تقسیم کار به این صورت بوده که شناسایی مشمولان بر عهده وزارت رفاه باشد و پرداخت توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام شود، در این موضوع نیز ظرف یک ماه آینده که قانون ما را مکلف کرده موارد شناسایی شده را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌کنیم و در صورت وجود منابع سازمان هدفمندی پرداخت یارانه‌ها را انجام می‌دهد.
وی افزود: برخی تصویب این قانون را مخالف سیاست‌های کلان جمعیتی می‌دانند، اما باید به همه هموطنان گفت که هیچ نگرانی در این موضوع وجود ندارد. درست است که دولت به دلیل تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونایی با محدودیت‌های مالی جدی روبه رو است، اما وزارت رفاه ظرف یک ماه آینده شناسایی موالید جدید را انجام خواهد داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در قانون ذکر شده یارانه موالید و اشاره‌ای نکرده که دهک چندم جامعه باید شناسایی شود و یک ماه بعد از ابلاغ قانون شناسایی‌ها صورت می‌گیرد، یعنی ۱۱ خرداد ماه این قانون به وزارت رفاه ابلاغ شد و ما از این تاریخ به بعد موالید را شناسایی و بررسی می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که فرزند چندم خانواده‌ها مورد شناسایی قرار می‌گیرد؟ گفت: در قانون فقط ذکر شده موالید و اشاره‌ای به این موضوع نشده که فرزند چندم باید مورد شناسایی و بررسی قرار گیرد.


خبر 20 خرداد 99: یارانه نقدی خرداد ماه واریز شد (خبرگزاری برنا)

یکصد و دوازدهمین مرحله واریز یارانه نقدی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکصد و دوازدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه سال جاری به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 امشب 20 خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد شد.

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، علاوه بر واریز یکصد و دوازدهمین یارانه نقدی، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز پرداخت می‌شود.

در حال حاضر حدود 78 میلیون ایرانی هر ماه یارانه نقدی دریافت می‌کند.

پرداخت یارانه نقدی در حالی ادامه دارد که بعد از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، یارانه دیگری به نام یارانه معیشتی دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


خبر 20 اردیبهشت 99: یارانه نقدی امشب واریز می شود (منبع: خبرگزاری مهر)

مرحله ۱۱۱ یارانه نقدی امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و یازدهمین مرحله از یارانه نقدی به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.
مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکرده و ماهانه به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال واریز می‌شود. بر این اساس در مجموع، اکنون نزدیک به ۷۷ میلیون نفر در هر ماه یارانه دریافت می‌کنند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.
طی حدود ۹ سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر ۵ میلیون و ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کرده است.


خبر 4 اردیبهشت 99: پرداخت بیش از 96.5 درصد تسهیلات یک‌ میلیون‌تومانی به یارانه‌ بگیران (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت 18 روز پنجشنبه مورخ 99/2/4 از تعداد 17 میلیون و 149هزار و 316 فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه‌بگیران بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد 16 میلیون و 547 هزار و 743 فقره از تسهیلات موصوف را پرداخت کرده است و الباقی نیز تا ساعات پیشِ‌رو پرداخت می‌شود.
همچنین طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، امکان واریز تعداد 40 هزار و 500 فقره از تسهیلات مذکور نیز به‌دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی‌شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود.
به گزارش تسنیم، پرداخت وام یک‌میلیونی به خانوارهای یارانه‌بگیر یکی از برنامه‌های حمایتی دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور است که متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را پیامکی به وزارت رفاه اعلام کنند.
وزارت رفاه از ساعت 22 روز چهارشنبه 27 فروردین پیامکی با مضمون «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید.» به شماره همراه سرپرستان خانوار ارسال کرده است.
سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره 6369 پیامکی را با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد دریافت می‌کنند.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته است: طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود. برخی از سرپرستان چند سیم‌کارت دارند که برای تمام سیم‌کارت‌ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم‌کارت ندارند 2.5 میلیون سرپرست هستند.


خبر 4 اردیبهشت 99: افرادی که تا 31 فروردین در خواست وام یارانه کرده اند دیگر پیامک ارسال نکنند (منبع: خبرگزاری تسنیم)

حسین میرزایی،سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،درباره وام های یک میلیون تومانی حمایتی کرونا گفت: 17میلیون و 151هزار نفر از کسانی که پیامک با سرشماره v.refahدریافت کرده اند و با سرشماره 6369 پیامک داده اند و پالایش کرده ایم و به بانک مرکزی ارسال کردیم. پالایش وزارت رفاه به این صورت بوده است که سیم کارت به اسم سرپرست خانوار بوده و جز لیست یارانه بگیران بوده اند.وی ادامه داد:افرادی که تا 7اردیبهشت ماه پیامک را ارسال کنند،تا 5شنبه هفته بعد یعنی 10اردیبهشت وام یک میلیون تومانی را دریافت می کنند. آن دسته از افرادی که یک بار پیامک ارسال کرده اند مجدداً‌پیامک ارسال نکنند. روال واریز از صبح امروز آغاز شده است.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا افزود: آن دسته از افرادی که قبلاً یعنی تا31 فروردین پیامک را درست ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست. اگر سیم کارت به اسم سرپرست خانوار است و در لیست یارانه بگیران هستند و پیامک را به درستی ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست.
به گزارش تسنیم،‌یک مقام مسئول در بانک مرکزی به خبرنگار تسنیم گفت: از صبح امروز وام یک میلیونی به حساب 16 میلیون سرپرست خانوار واریز شده و مابقی تا ساعت 17 واریز می شود.
پرداخت وام یک‌میلیونی به خانوارهای یارانه‌بگیر یکی از برنامه‌های حمایتی دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور است که متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را پیامکی به وزارت رفاه اعلام کنند.
وزارت رفاه از ساعت 22 روز چهارشنبه 27 فروردین پیامکی با مضمون «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید.» به شماره همراه سرپرستان خانوار ارسال کرده است.
پس از ارسال پیامک‌ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت فرصت دارند فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به وزارت رفاه (6369) پیامک کنند. سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره 6369 پیامکی را با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد دریافت می‌کنند.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته است: طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود. برخی از سرپرستان چند سیم‌کارت دارند که برای تمام سیم‌کارت‌ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم‌کارت ندارند 2.5 میلیون سرپرست هستند.


خبر 4 اردیبهشت 99: آغار واریز وام یک میلیونی به حساب خانوارهای یارانه بگیر (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ آنطور که عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده از صبح امروز واریز وام یک میلیونی به حساب 17.2 میلیون خانوار متقاضی دریافت وام، آغاز شده است.
همتی با بیان اینکه از نظر تامین منابع لازم در سیستم بانکی آمادگی کامل داریم، تصریح کرد:این وام از صبح امروز به حساب افرادی که کد ملی خود را به وزارت رفاه ارسال کرده اند، واریز شده است.
به گفته رئیس کل بانک مرکزی، نزدیک 17 میلیون و 200 هزار خانواده برای دریافت وام یک میلیونی تایید شده اند و برهمین اساس ما امروز 17 هزار و 200 میلیارد تومان برای سرپرستان این خانواده ها واریز می کنیم.
گفتنی است، وام یک میلیونی سایر خانواده ها نیز که متقاضی هستند و اطلاعات خود را دیرتر اعلام کرده اند، پنج‌شنبه هفته آینده واریز می شود.
بانک‌های عامل نیز در اطلاعیه های جداگانه اعلام کرده اند که از صبح امروز واریز وام را آغاز کرده اند و این وام هم اکنون در حساب اکثر خانوارهای یارانه بگیر متقاضی است.به گزارش تسنیم،‌ پرداخت وام یک‌میلیونی به خانوارهای یارانه‌بگیر یکی از برنامه‌های حمایتی دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور است که متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را پیامکی به وزارت رفاه اعلام کنند.
وزارت رفاه از ساعت 22 روز چهارشنبه 27 فروردین پیامکی با مضمون «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید.» به شماره همراه سرپرستان خانوار ارسال کرده است.
پس از ارسال پیامک‌ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت فرصت دارند فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به وزارت رفاه (6369) پیامک کنند. سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره 6369 پیامکی را با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد دریافت می‌کنند.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته است: طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود. برخی از سرپرستان چند سیم‌کارت دارند که برای تمام سیم‌کارت‌ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم‌کارت ندارند 2.5 میلیون سرپرست هستند.


خبر 2 اردیبهشت 99: واریز وام یارانه به حساب 17.1 میلیون سرپرست خانوار (منبع: خبرگزاری فارس)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: پس از بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا، ظهر امروز لیست 17 میلیون و 153 هزار و 21 نفر سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی، از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود. واریز درخواست‌های دریافتی پس از امروز نیز از 10 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

همچنین برای 4 میلیون خانوار شناخته شده، وام بیشتری پرداخت می‌شود که برای خانوارهای دو و سه نفره یک و نیم میلیون تومان و برای خانوارهای چهار نفره و بیشتر 2 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.


خبر 1 اردیبهشت 99: مهلت ثبت نام وام 1 میلیون تومانی تا 18 اردیبهشت 99 (منبع: خبرگزاری میزان)

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، دولت برای جبران خسارت وارد شده به خانوار‌های کشور اقدام به واریز وام یک میلیون تومانی بدون بهره به خانوار‌های یارانه بگیر کرد.
سرپرست خانوار‌های یارانه بگیر در صورتی که متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی هستند، از هفته گذشته مهلت داشتند تا کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به سر شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. مهلت اولیه درخواست این وام تا بامداد شب گذشته بود و از امروز مهلت دوم آغاز و تا یک شنبه هفته‌ ی آینده ۹۹.۲.۸ ادامه دارد. در همین راستا حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در گفت وگو با خبرگزاری میزان اظهار کرد: آن دسته از سرپرستانی که تا بامداد شب گذشته اقدام به ارسال کد ملی به سر شماره ۶۳۶۹ کردند، وام یک میلیون تومانی روز پنجشنبه مورخ ۴ اردیبهشت به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد. وی افزود: خانوار‌هایی که از امروز تا یک شنبه هفته آینده اقدام به ثبت نام وام کنند، مبلغ یک میلیون تومان مورخ ۱۱ اردیبهشت به حساب سرپرست هر خانوار واریز خواهد شد.
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا خاطر نشان کرد: این پایان ماجرا نیست و سرپرستانی که تا یک شنبه هفته آینده نتوانستند اقدام به تقاضای وام یک میلیون تومانی کنند، تا ۱۸ اردیبهشت مهلت دارند تا نسبت به این موضوع دست به کار شوند، با این تفاوت که مبلغ این افراد پس از ماه مبارک رمضان واریز خواهد شد.
در این بین، وزارت ارتباطات و تعاون به منظور جلوگیری از هرگونه فیشینگ و کلاه برداری اعلام کردند که ارسال کد ملی سرپرست باید از طریق سیم کارتی که به نام همان سرپرست است صورت گیرد. با این وجود، دولت اعلام کرد که حدود ۲.۵ میلیون سرپرست خانوار هیچ سیم کارتی به نامشان نیست و عمده این تعداد در مناطق شهری زندگی می‌کنند. به همین منظور، اپراتور‌های تلفن همراه به منظور جلوگیری از تجمع در پیشخوان‌های تلفن همراه، اقدام به شناسایی سرپرستانی که سیم کارت به نامشان نیست کردند و سیم کارت رایگان با ارسال رایگان درب منازل این افراد ارسال خواهند کرد.


خبر 31 فروردین 99: جزییات پرداخت وام یارانه 2 میلیون تومانی (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ بر اساس مصوبه دولت، وام 2 میلیون تومانی در طرح خرید اعتباری اضطراری ناشی از شیوع کرونا براساس دستورالعمل ابلاغی معاون اول رئیس جمهور به اقشار آسیب‌پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و کرایه‌های بین‌شهری، دستفروشان و کارگران فصلی تا سقف 4 میلیون خانوار به تشخیص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق می‌گیرد.
بانک‌های عامل همان بانک واریز کننده یارانه افراد بوده و موظفند 48 ساعت پس از اعلام وزارت کار، به ترتیب اعتبار 1 میلیون تومانی را در کارت خانوارهای یک نفره و 2 میلیون تومانی را در کارت خانوار بیش از یک نفره فاقد درآمد ثابت منظور نمایند.
بازپرداخت طی 27 ماه که 3 ماه آن تنفس است صورت میگیرد. طبق مصوبه دولت 8 درصد از سود 12 درصدی آن توسط دولت به بانک‌ها پرداخت میشود.  مشمولین نیازی به مراجعه به بانک‌ها نداشته و بانکها با اخذ تعهد الکترونیک میتوانند اقساط را از یارانه و کمک هزینه معیشتی افراد کسر نمایند.
دارابودن چک برگشتی و اقساط معوق بانکی مانع دریافت این تسهیلات نمیشود.


خبر 30 فروردین 99: چهارم و هفتم اردیبهشت ماه وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران پرداخت می شود (منبع: خبرگزاری ایسنا)

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره فرصت ارسال کدملی به سرشماره وزارت رفاه برای دریافت وام تسهیلاتی کرونا گفت: اگر سرپرستان خانوار تا فردا شب، 31 فروردین ماه پیامک حاوی کدملی خود ارسال کنند، وامشان تا چهارم اردیبهشت واریز می شود اما کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال می‌کنند تلاش می‌کنیم تا واریز وام پنجشنبه هفته بعد برایشان صورت گیرد.
به گزارش ایسنا، حسین میرزایی ظهر امروز در یک لایو اینستاگرامی به پرسش‌هایی درباره تسهیلات حمایتی کرونا پاسخ داد.
-آیا برای کسانی که سیمکارتی به نامشان نیست، پیامک اولیه وزارت رفاه برای فرزندان و دیگر اعضای خانواده ارسال خواهد شد؟
خیر، فعلا منتظر چنین امکانی نباشند و هنوز تصمیمی گرفته نشده که پیامک برای سایر اعضای خانواده و فرزندان ارسال شود. حتما سیمکارت تهیه کنید.
-ای کاش به نام بودن سیمکارت سرپرست خانوار حل شود و دولت به کدملی بسنده کند.
تنها راه احراز هویت و دریافت رضایت نامه برای دریافت وام و کسر اقساط ارسال پیامک از سیمکارتی است که به نام سرپرست خانوار است. این تنها راهی بود که می‌توانستیم غیرحضوری وام بدهیم.
- دیروز یارانه‌ام را جدا کرده‌ام و سرپرست خانوار شده‌ام، آیا مشمول می‌شوم؟
اگر هنوز اولین یارانه را هم دریافت نکرده‌اید و سرپرست خانوار شده‌اید وام به شما هم تعلق می‌گیرد.
-سیمکارت جدید تهیه کردیم آیا باید منتظر پیامک وزارت رفاه باشیم؟
کدملی تان را مستقیما به سرشماره 6369 ارسال کنید.
- چند روز است که تلاش می کنیم ولی کدملی ارسال نمی شود، چه کنیم؟
در حال بررسی هستیم و اطلاع خواهیم داد. تا الان 31 میلیون پیامک دریافت شده و اینطور نیست که خیلی افراد نتوانسته باشند درخواست خود را ثبت کنند. برخی افراد دچار مشکل بودند که وزارت ارتباطات نیز در حال بررسی است. درخواست می‌کنیم مجدد کدملی ارسال نکنید. یک مرتبه ارسال کدملی کفایت می کند.
- سود وام بالاخره چند درصد است؟
یک میلیون تومان به ازای هرخانواده و بازپرداخت آن به صورت خودکار از یارانه کسر می شود و 30 قسط 35 هزار و 100 تومانی با کارمزد ۴ درصد خواهد بود.
-وام به افراد مجرد و خانوار تک نفره هم تعلق می‌گیرد؟
بله تعلق می گیرد و می توانند اقدام کنند.
- فرصت ثبت نام تا چه زمانی است؟
اگر سرپرستان خانوار تا فردا شب پیامک حاوی کدملی خود ارسال کنند، وامشان تا چهارم اردیبهشت واریز می‌شود اما کسانی که تا هفته آینده، هفتم اردیبهشت ماه کدملی خود را ارسال می کنند تلاش می‌کنیم تا واریز وام پنجشنبه هفته بعد  برایشان صورت گیرد.
- مهلت تهیه سیمکارت تا چه زمانی است؟
اعلام کردیم که تا هفته بعد (هفتم اردیبهشت) مهلت داده شده است و تلاش می‌کنیم تا واریز وام پنجشنبه هفته بعد  برایشان صورت گیرد. قبلا هم اعلام کرده بودیم تا 18 اردیبهشت مهلت وجود دارد. در هر دو صورت، چند روز فاصله بین ثبت درخواست و واریز وجود خواهد داشت.
- مبلغ وام زنان سرپرست خانوار تغییر می کند؟
کمی صبر کنید، در این باره اطلاع رسانی خواهد شد ولی آخرین تصمیمات مطرح شده حاکی از آن بود که مبلغ وام بسته به بعد خانوار تا ۲ میلیون تومان افزایش می‌یابد. اگر دو و سه نفر عضو داشته باشند، یک میلیون و 500 هزار تومان می‌گیرند و اگر تعداد اعضای خانواده چهار نفر و بالاتر باشد دو میلیون تومان دریافت خواهند کرد.


خبر 30 فروردین 99: تمدید مهلت ارسال درخواست دریافت وام یک میلیونی یارانه (منبع: خبرگزاری تسنیم)

طبق اعلام دولت وام یک میلیونی فقط به خانوارهایی تعلق می‌گیرد که پیامک درخواست وام را با شماره همراه سرپرست خانوار به وزارت رفاه اعلام کنند

میرزایی درباره پرداخت وام به افرادی که به تازگی سیم کارت خریداری کرده و بنام خود زده‌اند اینطور توضیح داده که افرادی در روز شنبه و یکشنبه سیم‌کارت خریداری می‌کنند، و هنوز پیامک سرشماره V.Refah را دریافت نکرده بودند، کد ملی سرپرست خانوار را که یارانه نقدی دریافت می‌کند به سرشماره 6369 ارسال کنند.وی همچنین تأکید کرده:‌ اما آن دسته از افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست و امکان تهیه سیم کارت تا روز یکشنبه 31 فرودین را ندارند, مهلت دارند تا 18 اردیبهشت ماه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند و سیم کارت تهیه کنند . پس از آنکه سیم کارت به نامشان ثبت شد وام یک میلیون تومانی را تا پایان ماه مبارک رمضان دریافت می کنند. فقط افرادی تا 4 اردیبهشت وام یک میلیونی را دریافت می کنند که تا 31 فرودین ماه پیامکv.refah  را دریافت کرده و شماره ملی سرپرست خانوار را به سرشماره 6369 ارسال کرده باشند.


خبر 28 فروردین 99: نحوه احراز هویت سرپرست خانوار یارانه بگیر برای پرداخت وام یک میلیون تومانی (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره سرپرست خانواری که شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد، اظهار کرد: سرپرست خانواری که خط تلفن به نام خود ندارد باید یک سیم کارت با کد ملی خود او به نامش خریده شود.
وی بیان کرد: پرداخت این وام توسط بانک صورت می‌گیرد و ساده‌ترین راه برای احراز هویت سرپرست خانوار همین خرید سیم کارت با کد ملی فرد است چراکه گاهی ممکن است فردی فوت کرده، اما جایی ثبت نشده باشد این کار برای احراز هویت سرپرست خانوار است.
میرزایی تصریح کرد: کار سختی نیست فقط می‌توانند یک سیم کارت اعتباری به نام سرپرست خانوار خریداری کنند و کد ملی سرپرست خانوار را با همان شماره به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.
وی تاکید کرد: از شب گذشته (۲۷ فروردین ماه) زمان ارسال کد ملی سرپرست خانوار به ۶۳۶۹ آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه (۳۱ فروردین ماه) افراد مهلت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کنند.
میرزایی ادامه داد: افرادی که تا پایان یکشنبه (۳۱ فروردین ماه) کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کنند تا قبل از ماه مبارک رمضان این وام را دریافت خواهند کرد.


خبر 26 فروردین 99: جزئیات دریافت وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران (منبع: خبرگزاری تسنیم)

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای شرایط و ضوابط بهره‌مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه‌بگیران را اعلام کرد.
متن اطلاعیه به‌شرح زیر است:
به‌منظور حمایت از خانوارهای ایرانی که تحت تأثیر تبعات اقتصادی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند، تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی ماهانه دریافت می‌کنند و علاقمند هستند از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا برخوردار شوند، می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در این اطلاعیه، ضمن پذیرش محتویات آن، کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه 99/1/31 از طریق تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است  به شماره  6369 پیامک کنند.
خانوارهای یارانه‌بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند.تأکید می‌شود برای اعلام تقاضا، هیچ‌گونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیاز نیست.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت 22 روز چهارشنبه 27 فروردین ماه جاری به همه سرپرستان خانوارهای دریافت‌کننده یارانه، پیامک ارسال خواهد کرد.ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به‌منزله قبول و تعهد اجرای 4 بند این اطلاعیه از سوی متقاضی است.
شرایط تسهیلات به‌شرح زیر است:
1- مبلغ  تسهیلات برای هر خانوار یک میلیون تومان به‌صورت قرض‌الحسنه و تعداد اقساط 30 ماه متوالی خواهد بود.
2- اقساط ماهانه برای هر خانوار مبلغ  35 هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد.
3- گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط، تغییر دهند.
4- درخواست‌کننده تسهیلات با ارسال پیامک به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، وکالت بلاعزل می‌دهد که بازپرداخت تسهیلات  فوق را  ماهانه از محل یارانه نقدی خود به نظام بانکی پرداخت نماید. این وکالت در حکم سند رسمی است و قابل اعتراض و ابطال در محاکم قضایی نیست.


خبر 20 فروردین 99: اعلام زمان واریز اعتبار یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار یارانه‌ بگیر (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس‌جمهور: مصوب می‌کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت، یک میلیون به تمام خانوارهای یارانه‌بگیر پرداخت شود.


خبر 18 فروردین 99: اعتبار یک‌ میلیون‌ تومانی به تمام سرپرستان خانوار یارانه‌ بگیر پرداخت خواهد شد (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ حسن روحانی در تشریح مصوبات امروز هیئت وزیران برای مقابله با کرونا اظهار داشت:‌ کنار سایر حمایت‌های در نظر گرفته‌شده برای اقشار ضعیف در نظر داریم اعتبار یک میلیون تومانی به تمام سرپرستان یارانه‌بگیر پرداخت کنیم که اقساط آن به‌مرور از همان یارانه کسر خواهد شد.
رئیس جمهور تصریح کرد:‌ برهمین‌ اساس به بیش از 23 میلیون خانوار که یارانه دریافت می‌کنند، مبلغ یک میلیون تومان اعتبار پرداخت می‌شود و بازپرداخت این اعتبار هم همان یارانه‌ها و در مدت 24 ماه خواهد بود.
وی با بیان اینکه 25 هزار میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص داده شده است،‌ گفت که این اعتبار احتمالاً اواخر فروردین یا ابتدای اردیبهشت به حساب یارانه‌بگیران واریز خواهد شد.


خبر 18 فروردین 99: اعلام زمان واریز اولین نوبت یارانه 99 (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نخستین مرحله یارانه نقدی سال 99 ساعت 24 روز چهارشنبه (20 فروردین)، به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

گفتنی است؛ بحث پرداخت یارانه نقدی و مبلغ آن با یارانه معیشتی ارتباطی ندارد و هرکدام در زمان مربوط به خود پرداخت می‌شوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2565723
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد