• ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

اختصاص اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی به مشاغل خانگی

اختصاص اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی به مشاغل خانگی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی به مشاغل خانگی اختصاص یافت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص اختبار 4 هزار میلیارد تومانی به مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اختصاص اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی برای ایجاد وتوسعه کسب وکارها ومشاغل خانگی در سال جاری خبر داد.

" آزیتا همتیان "  درحاشیه بازدید از جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل در شهرستان آملگفت: با پرداخت این میزان تسهیلات امسال برای ایجاد و توسعه کسب وکارها ومشاغل خانگی که عمدتا از بانوان وسرپرست های خانواده ها هستند، پیش بینی شده برای حدود 150 هزار نفر شغل ایجاد شود که سهم حدود 15 درصدی درتحقق ایجاد اشتغال سال 1402 کل کشور خواهد بود.

همتیان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی درسال گذشته حدود 3هزار میلیارد تومان بوده و بیشتر این تسهیلات دراستانها جذب وزمینه اشتغال برای حدود 103 هزار نفر نیز فراهم شد، افزود: استان مازندران درجذب تسهیلات وایجادمشاغل های جدید خانگی و توسعه فعالیت های کسب وکار دراین بخش از استانهای پیشگام بوده است.

توجه جدی دولت به توسعه مشاغل خانگی

سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درادامه با بیان اینکه رویکرد دولت و همچنین اولویت ویژه این وزارتخانه برای توسعه کسب وکارها ومشاغل خانگی است، ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت خوبی دراین بخش و برای ایجاد، توسعه و بازاریابی کسب وکارها ومشاغل خانگی ایجاد شده و در سال جاری با تسهیلات حمایتی تقویت خواهد شد.

همتیان، شرط ایجاد کسب وکارهای خانگی را منوط به گرفتن مجوز مشاغل خانگی ازاداره های تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستانها اعلام کرد وگفت: آموزش مهارت ها برای راه اندازی کسب وکارهای خانگی از ضروریات مهم در پرداخت تسهیلات است و به همین منظور هماهنگی های خوبی با جهاد دانشگاهی و مراکز فنی وحرفه ای برای آموزش متقاضیان ایجاد شده است.

بیش از 500 رسته مشاغل خانگی

وی همچنین به وجود بیش از 500 رسته از توسعه کسب وکار ومشاغل خانگی در حوزه های صنعت، خدمات، کشاورزی، غذایی ، صنایع دستی و پوشاک اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات حمایتی وپرداختی به متقاضیان نیز دراین رسته ها پرداخت می شود.

سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه برگزاری جشنواره فن بازار پوشاک مشاغل درشهرستان آمل برای نخستین بار دراین حوزه درسطح کشور برگزارشد، تصریح کرد: از نقاط برجسته دربرگزاری این جشنواره ، حضور واحدهای تولیدی درحوزه مشاغل با سرپرستی وکارآفرینی بانوان بوده است.

همتیان افزود: حضور بانوان کارآفرین وفعال دربخش تولیدات پوشاک به خصوص حوزه مشاغل مختلف ، نشان از توانمندی بالای آنها در زمینه طراحی، دوخت ودوزو تلاش جدی آنها برای حضور متعهدانه دراین بخش است.

وی یادآورشد، این جشنواره به همت جهاد دانشگاهی مازندران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واتحادیه پوشاک استان ایجاد شده که ظرفیت های خوبی ازحوزه تولیدات پوشاک مشاغل درمازندران را به نمایش گذاشته است.

درجشنواره فن بازارپوشاک مشاغل درشهرستان آمل، 23 واحد تولیدی در 30 غرفه توانمندی های تولیدی پوشاک مازندران را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه تا غروب جمعه ۱۲ خرداد درمحل سالن کوثر مجموعه پارک بانوان شهرداری آمل برای بازدید علاقمندان برپاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2746427
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد