• ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

اختصاص ضریب ۱.۱ در آزمون استخدام آموزش و پرورش تایید شد

اختصاص ضریب ۱.۱ در آزمون استخدام آموزش و پرورش تایید شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش

به گزارش ایران اسخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عضو هیأت رئیسه مجلس از تأیید مصوبه مجلس گفت: اختصاص ضریب 1.1 به ازای هر سال تدریس در آموزش و پرورش برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی به تایید شورای نگهبان رسید.

عضو هیأت رئیسه مجلس از تأیید مصوبه مجلس در خصوص اختصاص ضریب 1.1 به ازای هر سال تدریس در آموزش و پرورش، برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی خبر داد و گفت: مجلس سوابق معلمان در آزمون استخدامی را ارج نهاد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، روح اله متفکرآزاد با اشاره تأیید مصوبه مجلس در خصوص اختصاص ضریب 1.1 به ازای هر سال تدریس در آموزش و پرورش، برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی، عنوان کرد: این مصوبه نتیجه سه سال پیگیری در کمیسیون آموزش برای لحاظ شدن سوابق معلمان غیر رسمی در آزمون‌های استخدامی بود که نهایتا به تأیید شورای نگهبان رسید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرای این مصوبه جذب آموزش و پرورش به لحاظ کیفی به بهترین شکل اتفاق می‌افتد به نحوی هم آزمون انتخاب شایستگان برگزار و هم سوابق معلمان به ضرایب کمی تبدیل می‌‎شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با یادآوری در نوبت بودن بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی برای بررسی در صحن علنی، گفت: با توجه به اینکه هنوز نوبت رسیدگی طرح ساماندهی نیروی انسانی فرا نرسیده، یکی از مهم‌‎ترین محورهای آن طرح در قالب مصوبه‌ای در برنامه هفتم تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسید.

متفکر آزاد اضافه کرد: بر این اساس با اجرای قانون برنامه هفتم توسعه از سال 1403 تمامی گروه‌هایی که سابقه تدریس در آموزش و پرورش را دارند، اعم از نیروهای نهضت سواد آموزی، حق التدرسی، خرید خدمات آموزشی، پیش دبستانی و غیرانتفاعی، همه می‌توانند در آزمون دارای ضریب باشند.

وی درباره اینکه برخی توقع داشتند بدون آزمون در آموزش و پرورش جذب شوند نیز گفت: این رویه جذب با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی منافات داشت اما این تدبیر صورت گرفته زحمات معلمان در سال‌های گذشته هدر نرفته و مجلس برای این خدمات ارج قائل شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: زمانی که کلاس‎های درس ما خالی بود، این معلمان عزیز در دورترین نقاط کشور حاضر شده و بار آموزشی کشور را به دوش کشیدند و اختصاص ضریب به عزیزان حق آن‌ها است.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2834203
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k